„Letnia sensacja” – wakacyjna akcja Grupy Hotelowej Orbis

przez | 23/06/2009

„Letnia sensacja” – pod takim hasłem Grupa Hotelowa Orbis rozpoczyna akcję wakacyjną. Firma zaoferuje aż 150 000 pokoi w lipcu i sierpniu w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Będzie je można zarezerwować tylko przez cztery dni – od 26 do 29 czerwca i tylko przez Internet.  To pierwsza akcja na taką skalę w branży hotelowej w Polsce.

Na gości czekają pokoje w 60 hotelach, w ponad 20 miastach. Szeroka oferta obejmuje czterogwiazdkowe hotele: Novotel czy Mercure, poprzez trzy i dwie gwiazdki: Ibis i Orbis Hotels, aż po klasę ekonomiczną: marka Etap. Ceny będą się zaczynać od 79 złotych za pokój, w najdroższych hotelach nie przekroczą 159 złotych. Oznacza to, iż w niektórych hotelach będą niższe prawie o 70%.

„Nikt do tej pory nie przeprowadził w naszym kraju podobnej akcji na taką skalę, oferując aż 150 000 pokoi podczas lata, czyli w szczycie sezonu, w tak atrakcyjnych cenach. W Polsce mało która grupa hotelowa mogłaby sobie na to pozwolić” – mówi Ireneusz Węgłowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Hotelowej Orbis. Głównym celem akcji jest wypromowanie strony internetowej accorhotels.com, która od kilku miesięcy działa w polskiej wersji językowej. Ma ona geolokalizację, dzięki czemu automatycznie rozpoznaje adres IP komputera użytkownika i jeżeli jest to adres zarejestrowany w Polsce natychmiast otwiera polską wersję językową. „Wkrótce ta strona ma się stać główną witryną sprzedaży miejsc hotelowych w ramach naszej grupy zarówno dla gości indywidualnych, klientów korporacyjnych, jak i agentów i biur podróży. Zależy nam również na promowaniu Polski na tle innych krajów europejskich” – dodaje Ireneusz Węgłowski. Z tego powodu  „Letnia sensacja” będzie intensywnie promowana nie tylko w Polsce, ale również na zagranicznych stronach accorhotels.com (wersja angielska, francuska, niemiecka, włoska i holenderska).

Poza promowaniem rezerwacji online pojawia się też drugi aspekt. „W naszej Grupie posiadamy pełną paletę hoteli, od marek ekonomicznych po marki premium. Mamy sporo gości podczas wakacji przyzwyczajonych do komfortu i jakości obsługi w naszych hotelach, ale chcemy też dotrzeć do osób, które do tej pory korzystały głównie z kwater prywatnych. Ta akcja ma pokazać, że udany wypoczynek nie musi być drogi” – wyjaśnia Ireneusz Węgłowski. Decyzje trzeba jednak podejmować bardzo szybko. Rezerwacji można dokonywać tylko przez cztery dni – od 26 do 29 czerwca i wyłącznie na accorhotels.com.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i Europie Środkowej. Zarządza 64 hotelami obejmującymi ponad 12 tysięcy pokoi i operującymi pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis i Etap, a także Orbis Hotels i Holiday Inn. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują  jakość usług o zróżnicowanym standardzie od  luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne hotele 1-gwiazdkowe. Głównym udziałowcem Grupy Hotelowej Orbis jest sieć hotelowa Accor –  europejski lider w dziedzinie hotelarstwa i usług.

W pierwszym kwartale bieżącego roku Grupa Hotelowa Orbis osiągnęła blisko 150 mln zł przychodów dzięki sprzedaniu prawie 400 tysięcy pokojonocy. Stanowiło to ponad 70% przychodów Grupy Kapitałowej Orbis, w której skład wchodzi także biuro podróży Orbis Travel oraz firma Orbis Transport.