XRS dla Mojito Mix & Play

przez | 22/06/2009

Jest to konkurs na najlepszy imprezowy klip w rytmach Bacardi Mojito. Skierowany jest on do tych wszystkich aktywnych osób, które uwielbiają klubowe życie i są gotowe wziąć udział w zabawie swojego życia. Zasady są proste – wystarczy tylko zrobić kilka imprezowych zdjęć a następnie zalogować się na oficjalnej stronie www.mojito.pl i używając dostępnej tam aplikacji, zmiksować z nich klip.

Główną nagrodą w konkursie jest impreza Bacardi Mojito Night Party, zorganizowana specjalnie dla zwycięzcy i grupy jego znajomych w najlepszym klubie w wybranym mieście.

Konkurs podzielony jest na trzy etapy. Po zamknięciu każdego z nich, uruchamiana będzie galeria ze wszystkimi zgłoszonymi projektami, które następnie oceni jury w składzie: Szymon Rogiński (uznany fotograf), Joanna Rechnio (reżyser filmów i teledysków), Kuba Łubniewski (operator filmowy, reżyser teledysków). Jury w każdym etapie wybierze najbardziej kreatywną pracę i zwycięzcę głównej nagrody.

Na potrzeby konkursu agencja XRS Nowe Media we współpracy z Ars Thenea stworzyła oficjalną stronę internetową konkursu – www.mojito.pl

Konkurs wsparty jest kampanią internetową na portalach: Interia.pl, Onet.pl, Youtube.com oraz na Facebook.com. Za koncepcję Mojito Mix&Play, przebieg etapów konkursu odpowiedzialna jest agencja XRS Nowe Media.

Agencja XRS była również odpowiedzialna za organizację poprzedniego konkursu dla marki Bacardi- „Przez Bacardi Mojito do Puerto Rico”.