Serwis Hip-Hop.pl w portfolio Ad-Vice

przez | 22/06/2009

W połowie kwietnia kategoria witryn Ad-Vice – Rozrywka – powiększyła się o wartościowego partnera, portal muzyczny Hip-Hop.pl. Serwis zasilił również portfolio kategorii Społeczności.

– Rozpoczęcie współpracy z Ad-Vice zbiegło się w czasie z wprowadzaniem intensywnych zmian w serwisie. Od blisko 10 lat budujemy niezwykle lojalną społeczność, sukcesywnie wzbogacając Hip-Hop.pl o kolejne funkcjonalności. Jako pierwszy w Polsce portal muzyczny udostępniliśmy artystom bardzo proste narzędzie do sprzedaży i promocji własnej twórczości. Zarabiają zarówno na produkcjach niedostępnych już w normalnej dystrybucji, jak i zupełnie nowych albumach, czy pojedynczych utworach – mówi Sebastian Muliński, Redaktor Naczelny Hip-Hop.pl.

Serwis Hip-Hop.pl to jeden z najstarszych polskich wortali tematycznych o charakterze rozrywkowym. Istnieje od 2000 roku. Serwis posiada ponad 50 tys. zarejestrowanych użytkowników i dysponuje atrakcyjną bazą multimediów. Oprócz sprzedaży muzyki w formacie mp3, Hip-Hop.pl pośredniczy w dystrybucji biletów na różne imprezy masowe. W ostatnim czasie serwis zyskał także nową szatę graficzną. Sporo pracy poświęcono usprawnieniu nawigacji i funkcjonalnościom społecznościowym.

– Mamy nadzieję w pełni wykorzystać potencjał i innowacyjność serwisu w zakresie produktów reklamowych. W najbliższym czasie będziemy, oprócz standardowej oferty, skupiali się na wykorzystaniu multimediów i targetowania behawioralnego. Nie traktujemy Hip-Hop.pl jako produktu niszowego, gdyż jego statystyki świadczą, iż dociera do sporej grupy bardzo lojalnych odbiorców. Wraz z FDB.pl, Teksty.org, e-muzyka.pl, IRJ.pl, dzięki Hip-hop.pl, kategoria Rozrywka w naszej sieci zyskuje bardzo silne wsparcie –  mówi Bartosz W. Wieczorek, Prezes Ad-Vice.