Kampania reklamowa BOŚ S.A. wydłużona

przez | 22/06/2009

Radio – to kolejny kanał wspierający sprzedaż Konta Wyjątkowego BOŚ S.A. Po zakończonej już kampanii telewizyjnej Bank będzie promował swój najnowszy rachunek w stacjach radiowych m.in. RMF FM, PR 1, Trójce, Złotych Przebojach, TOK FM, PIN oraz stacjach regionalnych. Przedłuża też swoją obecność w najważniejszych serwisach internetowych.

– Zdecydowaliśmy się na przedłużenie kampanii reklamowej Konta Wyjątkowego z uwagi na bardzo dobre wyniki sprzedaży i niesłabnące zainteresowanie klientów produktem – mówi Katarzyna Kubicka, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji. – Najnowszy rachunek BOŚ S.A. trafił w oczekiwania Klientów. Chcemy dotrzeć z informacją o Koncie Wyjątkowym do nowych grup odbiorców – wyjaśnia.

Konto Wyjątkowe wraz z Kontem Wyjątkowym Start i VIP tworzy pakiet nowatorskich RORów, które BOŚ S.A. wprowadził do oferty 11 maja. Konto Wyjątkowe, łączy w sobie cechy zwykłego konta i rachunku oszczędnościowego. Oprocentowanie zgromadzonych środków sięga tu nawet 8 proc. To oferta bardzo atrakcyjna w świetle średniej na rynku. To nie wszystko. Klient automatycznie otrzymuje linię debetową: 1000 zł po pierwszym wpływie środków na konto, 3000 zł po trzech miesiącach. Co istotne i unikatowe – oprocentowanie debetu wynosi również 8 proc.

Konto Wyjątkowe to po Lokacie na Dzień Dobry kolejny produkt potwierdzający zachodzące w Banku Ochrony Środowiska zmiany. Mając na uwadze dodatkowe benefity produktu takie jak m.in. bezpłatne, nielimitowane wypłaty ze wszystkich bankomatów w całej Polsce czy nieobciążoną opłatami swobodę dokonywania przelewów widać, że BOŚ S.A. podejmuje walkę o udział w rynku bankowości detalicznej – dane sprzedażowe wskazują na to, że walkę skuteczną.

Przygotowując kampanię BOŚ S.A. współpracował z agencją BTL Point Group. Za zakup mediów odpowiadał Dom Mediowy Equinox.