Drozdowski wraca do Rybobrania

przez | 22/06/2009

Mariusz Drozdowski po rocznej przerwie wrócił na funkcję prezesa zarządu w spółce Rybobranie.pl. Obecnie zarząd stanowią, Mariusz Drozdowski – odpowiedzialny za kwestie związane z IT i stronę biznesową przedsięwzięcia oraz Antoni Kustusz – zajmujący się kwestiami marketingowymi oraz stroną merytoryczną. Spółka zależna od Polskiego Związku Wędkarskiego i DirNet sp. z o.o. od ponad dwóch lat prowadzi Polski Portal Wędkarski Rybobranie.pl. W tak niszowym, hobbystycznym serwisie związanym z wędkarstwem zarejestrowanych jest już ponad 20 tysięcy użytkowników – to największy w Polsce serwis społecznościowy o tej tematyce.

Nasze 20 tysięcy użytkowników to tylko mały wycinek z grupy 600 tysięcy członków Polskiego Związku Wędkarskiego i jeszcze mniejszy wycinek z grupy ponad 2 milionów osób uprawiających wędkarstwo w Polsce – mówi Mariusz Drozdowski. Tak duża grupa odbiorców świadomych swojej marki jaką jest PZW, która na swoje hobby i potrafi na nie wydać duże pieniądze to atrakcyjna grupa docelowa nie tylko dla producentów sprzętu wędkarskiego czy gospodarstw agroturystycznych. To duża grupa konsumentów wszelakich dóbr, w tym również luksusowych – dobra wędka kosztuje nawet kilkanaście tysięcy złotych a na łowisko trzeba czasami dojechać dobrym samochodem terenowym.

Między innymi Rybobranie przygotowuje wspólnie z CenterNet SA telefonię komórkową dedykowaną dla wędkarzy.