Autentika zaprasza na Dni Otwartego Internetu

przez | 22/06/2009

W dniach 22-26 czerwca odbywa się pierwsza edycja edukacyjnej akcji Dni Otwartego Internetu. Inicjatywa podjęta przez agencję interaktywną Autentika, ma na celu rozpowszechnienie rzetelnej wiedzy na temat szeroko rozumianego e-marketingu.

Dni Otwartego Internetu kierowane sa przede wszystkim do pracowników firm, które zainteresowane są skuteczną obecnością w Internecie. W ramach akcji edukacyjnej eksperci agencji odpowiedzą na pytania z zakresu marketingu interaktywnego i możliwości tworzenia efektywnego wizerunku firm w Internecie. Marketerzy i managerowie odpowiedzialni za strony internetowe firm, marek, produktów i projektów mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa za pośrednictwem strony: www.autentika.pl/pl/dni-otwartego-internetu.

– Rozwój marketingu online w ostatnich latach przyspieszył w sposób, który niejednego marketera może przyprawić o zawrót głowy. Na co dzień widzimy, że osobom odpowiedzialnym za strony WWW bardzo trudno dotrzymać kroku współczesnym trendom, nowym możliwościom promocji. Często nie wiedzą, że cele, jakie chcą osiągnąć, można zrealizować szybciej i taniej korzystając z najnowszych technologii, narzędzi i kanałów dystrybucji. Dynamiczna ewolucja zmusza do ciągłego kształcenia się w zakresie Internetu. Dlatego agencja Autentika, poprzez Dni Otwartego Internetu, pragnie zbudować miejsce, w którym każdy, bez względu na wielkość firmy w jakiej pracuje, znajdzie wsparcie i rzetelną wiedzę – wyjaśnia cele akcji Michał Samojlik, dyrektor kreatywny Autentiki. – Mamy nadzieję na duże zainteresowanie osób odpowiedzialnych za budowanie e-brandingu firm. W przyszłości chcielibyśmy cyklicznie ponawiać akcję.

Wśród tematów objętych inicjatywą Auntentiki znajdą się także: kreacja, grafika, identyfikacja, dostępność, oprogramowanie, reklama i promocja, SEO i SEM.