Plus Marką Najwyższej Reputacji 2009

Sieć Plus została laureatem badania PremiumBrand 2009 – Niezależnego Rankingu Reputacji Marek, otrzymując tytuł Marki Najwyższej Reputacji 2009 w kategorii Telekomunikacja.

Wyniki rankingu zostały ogłoszone 18 czerwca br. podczas uroczystej Gali zorganizowanej przez Business Centre Club w Pałacu Lubomirskich w Warszawie.

Ranking pokazuje marki i firmy cieszące się najwyższą reputacją wśród ogółu Polaków i w środowisku biznesowym. Jest to jedyne tego typu zestawienie na polskim rynku.

Badanie zostało przeprowadzone przy wykorzystaniu niezależnych profesjonalnych ankiet przygotowanych i zrealizowanych przez zespół specjalistów z firm badawczych TNS OBOP i Maison Dom Badawczy. Metodologię badania przygotowano z uwzględnieniem specyfiki krajowego rynku.

Reputacja nie ma ceny, to podstawa, na której budowana jest pozycja rynkowa firmy. Kolejny raz potwierdziło się, że Plus jest marką nie tylko rozpoznawalną, ale i wysoko cenioną przez Polaków – powiedział Paweł Zbiegniewski, zastępca dyrektora departamentu strategii marketingowej Polkomtel SA, odbierając wyróżnienie. – Nieprzypadkowo właśnie Plus może pochwalić się największą liczbą użytkowników spośród wszystkich polskich sieci komórkowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu