Edwin Willems wiceprezesem ds. field marketingu Infor w regionie EMEA

przez | 19/06/2009

Bogate doświadczenie w sprzedaży i marketingu wzmocni marketing produktów i usług Infor

Infor ogłosił dziś nominację Edwina Willemsa na wiceprezesa ds. field marketingu w regionie EMEA . Na stałe przebywający w Brukseli, urodzony w Belgii specjalista ds. marketingu i sprzedaży, rozwinie pole działań field marketingu w celu zwiększenia świadomości produktów i usług firmy Infor. Edwin Willems dołączył do zespołu Infor w maju 2009 roku, zastępując Hermanna Stehlika, który przejął funkcję wiceprezesa sprzedaży rozszerzonych rozwiązań w regionie EMEA.

Pan Willems będzie raportował bezpośrednio do Jeffa Abbotta, wiceprezesa ds. field marketingu w Infor.

Edwin Willems sprawował w przeszłości czołowe stanowiska kierownicze w działach sprzedaży i marketingu w sektorze oprogramowania, w tym stanowisko dyrektora ds. marketingu Oracle Belgia, gdzie znacząco przyczynił się do wzrostu firmy w regionie. Następnie piastował stanowisko wiceprezesa ds.marketingu regionu EMEA w Business Objects (obecnie część SAP).

„Jako szef marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem, Edwin wnosi szeroki zakres wiedzy dotyczącej tworzenia możliwości sprzedaży i działań operacyjnych”, powiedział Jeff Abbott, wiceprezes ds. field marketingu w Infor. „Cieszymy się, że razem z nim wzmocnimy nasz marketingu terenowy i dotrzemy z wiedzą o naszych rozwiązaniach w jeszcze większej grupie klientów”.

Edwin posiada tytuł magistra matematyki i informatyki, zdobyty na Uniwersytecie w Louvain, tytuł marketingu Uniwersytetu w Brukseli, a także tytuł z zarządzania na Uniwersytecie w Gent.