Krzysztof Winnik Dyrektorem Zarządzającym NuOrder

Krzysztof Winnik został Dyrektorem Zarządzającym NuOrder – pierwszej w Polsce agencji marketingu społeczności internetowych. Agencja rozpocznie działalność 22 czerwca br.

„Stworzyliśmy NuOrder, jako odpowiedź na wyzwania rzucane przez coraz bardziej wymagający i skomplikowany rynek oraz najświeższe trendy społeczne. Współudział w pierwszym tego typu, tak innowacyjnym przedsięwzięciu to dla mnie zaszczyt” – informuje Krzysztof Winnik.

Krzysztof Winnik: z wykształcenia dziennikarz ekonomiczny i PRowiec. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Pierwsze kroki stawiał w British American Tobacco SA współtworząc jedną z pierwszych w Polsce konsumenckich społeczności internetowych o charakterze lojalnościowym. W latach 2007-2008 zarządzał komunikacją interaktywną marek koncernu NIVEA Polska tworząc od podstaw dział eMarketingu, angażując się również w definiowanie globalnej wizji mediów cyfrowych grupy Beiersdorf w Hamburgu. Zarządzał jednym z największych budżetów mediowych w Polsce.

„NuOrder to jedyna na polskiej mapie marketingu interaktywnego agencja, która w mojej ocenie tak trafnie diagnozuje współczesną rolę i kierunek rozwoju mediów interaktywnych. Jestem przekonany, że unikalność usług agencji i know-how jej twórców sprawią, że NuOrder stanie się ważnym partnerem w osiąganiu rewelacyjnych wyników i zadowolenia naszych Klientów” – podsumowuje Winnik.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu