Headz Marketing Partner promuje nowe trendy w outdoorze

przez | 18/06/2009

Na zachodzie coraz więcej wydatków na reklamę zewnętrzną przypada na zakup nośników przy dojeździe do centrów miast, wjazdach do nich i pomiędzy nimi. I właśnie według tego trendu buduje swoje sieci firma Headz Marketing Partner. Jest to sieć Top Cities oraz Exclusive.

„Klienci zauważają potrzebę znalezienia alternatywnych rozwiązań dla nieefektywnej reklamy w centrach miast. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom stworzyliśmy całoroczne sieci Top Cities i Exclusive” – mówi Łukasz Wylęga, dyrektor generalny Headz Marketing Partner. Budowie tych sieci przyświecała idea stworzenia nośników gwarantujących maksymalne dotarcie przekazu reklamowego do odbiorcy, co daje atrakcyjna lokalizacja nośników oraz ich technologia.

W skład sieci Top Cities wchodzą frontlighty o wymiarach 12/3 m. Są one umiejscowione przy wjazdach do aglomeracji, na głównych drogach krajowych. Najlepszy poziom odbioru reklamy gwarantuje umieszczenie nośnika na poziomie wzroku kierowcy. Sieć Exclusive to nośniki zlokalizowane przy drogach dojazdowych do największych aglomeracji, przy głównych szlakach komunikacyjnych danych miast oraz przy wjazdach do dzielnic, przedmieść i okolicznych zamożnych sypialnianych miejscowości (m.in. Konstancin, Magdalenka, Stara Miłosna w kierunku Warszawy, Suchy Las, Swarzędz w kierunku Poznania czy Mogilany, Łagiewniki w kierunku Krakowa). W skład tej sieci wchodzą backlighty o wymiarach 8/4 m oraz 12/4 m. Sieć Exclusive ukierunkowana jest na zamożną grupę docelową.

Sieci oferowane przez Headz Marketing Partner stworzone zostały w oparciu o światowe trendy i wypełniają lukę powstałą na rynku. O ich sukcesie świadczy również fakt, że w ostatnim czasie firma Headz Marketing Partner zainteresowała się zakupem innej agencji outdoorowej.

Firma Headz Marketing Partner specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii outdoorowych. Na rynku reklamy jest postrzegana jako specjalista od dostarczania gotowych rozwiązań z dziedziny outdooru oraz tworzenia unikalnych sieci reklamowych. Oferuje swoim klientom m.in. sieci całoroczne podzielone na Sieć Exclusive, Sieć Top Cities i Sieć Porty Lotnicze oraz sieci sezonowe takie jak Sieć Lato, Sieć Zima i Sieci Dedykowane. Zrealizowała kampanie dla wielu klientów m.in. z branży motoryzacyjnej, paliwowej, finansowej. Więcej informacji na temat zakresu działalności firmy będzie można znaleźć na stronie www.headz.com.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.