Czy można zarządzać komunikacją? A jeśli tak, to co zarządzanie komunikacją oznacza?

przez | 18/06/2009

Słowo komunikacja jest powszechnie znane i używane. Nie mam pewności jednak co do tego, czy dobrze rozumiane. Już w momencie rozumienia bądź nie znaczenia samego słowa zaczyna się kłopot z komunikacją. Po dogłębnej analizie okazuje się, że ile osób tyle znaczeń tego samego słowa.

Skoro różnice w rozumieniu mogą być tak znaczne, to w jaki sposób komunikować się skutecznie, zwłaszcza, kiedy przechodzimy przez proces zmian? Co jest najważniejsze w procesie porozumiewania się z drugim człowiekiem? Czy będzie to podwładny, szef, czy partner w biznesie punkt wyjścia jest, podobnie jak cel komunikacji, ten sam. Zrozumienie.

Wciąż istnieje potrzeba poprawiania Komunikacji. Jednak co można rzeczywiście zrobić, by lepiej rozumieć i sprawiać by Ci, do których kierujemy komunikaty lepiej nas rozumieli?

Na te i podobne pytania odpowiedzi pojawią się podczas konferencji Zarządzanie Komunikacją w Czasach Zmian, która odbędzie się w hotelu Mercure w Poznaniu, w dniach 22 i 23 czerwca 2009.

Zaproszeni eksperci, praktycy biznesu, trenerzy, psychologowie podzielą się wiedzą z zakresu zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych, skutecznego zbierania i przekazywania informacji.

Podczas pierwszego dnia pod hasłem Dowiedz się! będzie można wysłuchać min. Miłosza Brzezińskiego – uznanego psychologa biznesu, Magdaleny Gery-Pikulskiej – Dyrektora Departamentu Polityki Personalnej w PTC, Agnieszki Maruda – trenera biznesu i organizatorki Ogólnopolskich Konferencji Kobiet Przedsiębiorczych®, Alberta Bruździaka – doradcy w zakresie komunikacji publicznej oraz rozwiązywania sytuacji problemowych i kryzysowych. Podczas drugiego dnia zatytułowanego Zrób to! Uczestnicy będą uczestniczyli w warsztatach, które pozwolą im na praktyczne wykorzystanie wiedzy w zakresie skutecznej komunikacji. Ćwiczenia, zadania i dyskusje, które pomogą usprawnić porozumiewanie się z otoczeniem biznesowym.

Po pełną listę prelegentów, program oraz warunki udziału zapraszamy na stronę www.vcg.pl

Organizatorem konferencji jest agencja VisionConsultingGroup. Partnerzy konferencji to Bigram i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Patronat medialny nad wydarzeniem sprawują: PRO-Kreacja, Goldenline, Money.pl i Polska Przedsiębiorcza.