Trup ścielił się gęsto …

„Chodzę codziennie tą drogą, to musiało się stać w nocy, nad ranem został tylko obrys’ Adam (45 l.)

„Wyszłam rano po bułki do sklepu, i „on” już tam był, tak po prostu, bezczelnie na ziemi” Ewa  (30 l.)

„Mieliśmy niezły ubaw kładąc się w obrysie i robiąc sobie foty ” Grzesiek (15 l.)

„Chyba nadepnęłam mu na głowę !” Ania (20 l.)*  **

Czy i Ty byłeś świadkiem, tego jak Twoje miasto zamieniło się w „miejsce zbrodni”?

Zawsze czułeś, że masz w sobie coś z detektywa?

Fascynują Cię opowieści o seryjnych mordercach i śledztwach, które pomogły ich ująć?

Rusz zatem śladami zbrodni wraz z Zone Reality!

Na ulicach i chodnikach  dziewięciu największych miast Polski pojawiły się szablony przedstawiające obrys ludzkich zwłok. W środku lub obok znajdował się napis „Zone Reality – Zbrodnie i śledztwa, czwartki i piątki godzina 22:00” – w ten nietypowy sposób stacja zaprasza widzów do wspólnej podróży po ciemnych miejskich zaułkach, po mrocznym a zarazem fascynującym świecie przestępców i ścigających ich funkcjonariuszy.

Pomysł takiego wykorzystania przestrzeni miejskiej powstał w dziale marketingu stacji Zone Rality, natomiast kreacje i dostarczenie mediów powierzono agencji Unique Media Polska.

Wykorzystaliśmy motyw obrysu ciała jako śladu pozostającego po zbrodni, szokującego i zastanawiającego. Z informacji spływających z serwisu wykonującego „ślady zbrodni”, najczęstszą reakcją przechodniów widzących ich pracę było pytanie „- czy coś się tu stało?”.

„Watro nadmienić, że szablony wykonano kredą w sprayu, która jest produktem zmywalnym jak i ekologicznym” – mówi Joanna Wątrucka z Unique Media współpracująca przy projekcie.

„Dlatego mówimy tu nie tyle o guerilli, ale o eco marketingu, który wśród swoich założeń, już na poziomie produkcyjnym bierze pod uwagę ochronę środowiska. Po kampaniach nie pozostają materiały do utylizacji czy też inne ślady, poza wspomnieniem w umysłach grupy docelowej” – dodaje Izabela Mysiura – Managing Director w Unique Media.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu