Sekret Pilota F16 – rusza nowa kampania Cisowianki

przez | 17/06/2009

Najnowsza kampania Cisowianki jest inna niż wszystkie. W nowej reklamie nie zobaczymy typowych dla spotów wód sielskich krajobrazów, nie usłyszymy szumu tryskającego źródła. Jej bohaterką jest piękna i pełna energii – pani pilot, a jej sekretem woda mineralna Cisowianka.

cisowianka_spot1Zapierające dech w piersiach podniebne ewolucje, budzący respekt wielozadaniowy samolot F-16 i piękna Polka zasiadająca za jego sterami. Myśliwiec F-16 z precyzją i lekkością wykonuje kolejne ewolucje. Pilot zasiadający za jego sterami bez trudu poskramia moc polskiego Jastrzębia, w pełni wykorzystując jego możliwości. Po wykonaniu kolejnych zachwycających manewrów, w końcu maszyna ląduje na płycie lotniska. Pozostali piloci, którzy mogli obserwować wyczyny samolotu z ziemi, nie są w stanie ukryć podziwu dla niezwykłych umiejętności lotnika.

Aby być pilotem, w szczególności odrzutowca trzeba mieć niezwykłe predyspozycje, doskonałe warunki fizyczne. To bardzo elitarny zawód, w którym zdrowie odgrywa kluczową rolę. Równie ważne jest ono dla każdego z nas. Od tego co pijemy zależy nasza sprawność, zarówno fizyczna, jak i intelektualna. Woda mineralna powinna być stałym element naszej diety nawet jeśli nie pilotujemy Myśliwców. – mówi Edyta Bilska, marketing manager Cisowianki.

Podobnie jak w poprzednich kampaniach, w nowym spocie sporo jest nawiązań pokreślających pochodzenie produktu. Po polskich kolarzach przyszedł czas na polskiego pilota, a właściwie panią pilot F-16, a pierwszoplanową rolę odgrywa oczywiście pochodząca z okolic Nałęczowa Cisowianka. W reklamach Cisowianki kluczową rolę odgrywa także muzyka. Tym razem tło muzyczne spotu stanowi motyw z polskiego filmu “Czarne Chmury” z 1973 roku.

Nowy spot telewizyjny emitowany jest od połowy czerwca. Podobnie, jak w roku ubiegłym, w ramach kampanii reklamowej Cisowianki w sezonie letnim 2009, kampania dotyczyć będzie największych stacji telewizyjnych. Budżet reklamowy został utrzymany na poziomie z roku 2008. Kampania 2009 jest jednocześnie reklamą tegorocznej XI edycji Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AIR SHOW 2009, których partnerem została Cisowianka.

  • Tytuł: Kampania reklamowa wody mineralnej Cisowianka
  • Hasło kampanii: Cisowianka – Mój Sekret
  • Rozpoczęcie: 18.06.2009 r.
  • Zakończenie: wrzesień 2009r.
  • Typ medium: TV
  • Manager projektu: Edyta Bilska – Marketing Manager Cisowianki
  • Copywriter: Cisowianka,
  • Studio graficzne: Cisowianka,
  • Scenariusz: Cisowianka,
  • Reżyseria: Grzegorz Kuczeriszka
  • Zdjęcia: Grzegorz Kuczeriszka
  • Montaż: The Chimney Pot
  • Muzyka: Waldemar Kazanecki
  • Zdjęcia zostały zorganizowane przez dom produkcyjny Dzielnica Łacińska Movie