Letnia promocja w ARBOinteractive Polska

ARBOinteractive Polska wprowadza promocję, w ramach której na zlecenia planowane na wakacje Klienci otrzymują gratisowe odsłony.

Promocja dotyczy wszystkich kampanii zleconych po 16. czerwca i realizowanych w okresie lipiec- sierpień br. Klienci sieci ARBOnetwork, BizOn media i V2Media zależnie od wielkości zlecenia otrzymają nawet 50% dodatkowych odsłon gratis. Dodatkowo wszystkie trzy sieci nie doliczają opłat za capping oraz targetowanie – geograficzne, czasowe, technologiczne (czyli ze względu na system operacyjny internauty) czy też na daną sekcję witryny.

Promocyjną ofertę na wakacje przygotowała także sieć reklamy targetowanej behawioralnie – behavia, która także oferuje od 20 do 50% gratisowych odsłon na kampanie emitowane w wakacje.

„W widmie kryzysu gospodarczego reklamodawcy coraz chętniej lokują budżety w kampanie w sieci. Oferta promocyjna ma stanowić dla nich dodatkową zachętę do zainteresowania się Internetem. Poza tym okres wakacyjny oraz obniżki cen proponowane przez portale, a także biura sprzedaży reklamy telewizyjnej, zmuszają nas do pozostawania atrakcyjnym i konkurencyjnym” – mówi Wojciech Kałużny z ARBOnetwork.

Szczegóły oferty wakacyjnej znajdują się w prezentacji letniej promocji ARBOinteractive Polska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu