FOX International Channels – Carlos Ortega na stanowisku Country Managera

przez | 17/06/2009

Fox International Channels (FIC) Europe, gałąź multimedialnego koncernu News Corporation, który skupia swoją działalność na produkcji i międzynarodowej dystrybucji kanałów płatnej telewizji oraz treści i usług cyfrowych dla Internetu i telefonii komórkowej, ma przyjemność ogłosić, że na stanowisko Country Managera, odpowiedzialnego za działalność firmy na terenie Polski, Czech i Słowacji, wybrano Carlosa Ortegę.

Carlos Ortega będzie pełnił swoją funkcję z biura firmy w Warszawie i będzie raportował bezpośrednio do Jesúsa Perezagua, FIC Europe President. Na tym stanowisku przejmie kierownictwo nad trzema wspomnianymi rynkami i będzie odpowiedzialny za wszystkie kluczowe obszary działalności jak dystrybucja, programowanie, marketing i sprzedaż reklam dla wszystkich sześciu obsługiwanych obecnie marek: FoxLife, National Geographic Channel, NatGeoWild, National Geographic HD, Nat Geo Music i Baby TV.

„Carlos Ortega jest wykwalifikowanym profesjonalistą z ogromną wiedzą w dziedzinie mediów międzynarodowych i działalności rozrywkowej” – mówi Jesús Perezagua – „będzie wspierał dynamiczny rozwój marek naszych kanałów w Polsce, Czechach i Słowacji oraz przejmie nowe wyzwania mające na celu skonsolidowanie naszych działań i dalszy rozwój FIC w Europie Wschodniej”.

Carlos Ortega posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu kanałami z branży telewizji płatnej, zarządzaniu międzynarodowymi markami, oraz uruchamianiu działalności medialnej i rozrywkowej.

Przez ostatnie dziewięć lat, pełnił funkcję General Managera kanału animowanego Jetix Hiszpania, którego właścicielem jest Disney Television Group. Na tym stanowisku odpowiadał za rozwój kierunku działalności medialnej (telewizji i Internetu) oraz działalności rozrywkowej marki.

Wcześniej obejmował stanowisko Marketing Director i Business Development Director w BIZAK S.A., firmie zajmującej się międzynarodowym marketingiem i komercjalizacją marek zabawek.

Carlos Ortega skończył studia z zakresu Ekonomii i Rozwoju Businessu. Odbył też studia magisterskie z marketingu na Uniwersytecie Baskijskim.