FireFly Creation zmienia Inpost

przez | 17/06/2009

FireFly odpowiada za pełen rebranding Inpostu – niezależnego operatora pocztowego (Grupa Integer.pl): od opracowania misji, wartości i strategii komunikacyjnej, po nową identyfikację wizualną wraz z nowym logo marki i kodyfikacją jej usług.

Jednym z efektów rebrandingu jest nowy claim marki „InPost. Nowoczesna Poczta”. Nowe pozycjonowanie marki zaproponowane przez FireFly wiąże się z zupełnie nowym myśleniem o usługach pocztowych, w których przyszłość należy do Inpost.

„Chcemy być pocztą taką, jakiej chce i potrzebuje nasz konsument. A nie pocztą do której konsument musi się dostosowywać. Zawsze będziemy starali się udoskonalać nasze usługi, szukać nowych rozwiązań, rozmawiać z konsumentami, słuchać ich. Obserwować nowe trendy. I wprowadzać je w życie.” – mówi Rafał Brzoska – prezes grupy Integer – właściciela marki InPost.

Warto przypomnieć, że rebranding InPostu powiązany jest z wprowadzeniem najnowszej usługi Paczkomat 24/7, która ma zmienić oblicze polskiego e-commerce. FireFly odpowiada również za pomysł kreatywny i pełną obsługę Projektu 01 (www.projekt01.pl) – programu prelaunchującego tą usługę. Według Marka Piotrowskiego – dyrektora zarządzającego FireFly Creation: „Jednym z ważnych elementów nowej strategii InPostu – jako nowoczesnej poczty – jest angażowanie konsumentów w tworzenie i doskonalenie usług. Stąd też m.in. decyzja wprowadzenia najnowszej usługi poprzez program angażujący 10.000 Internautów”.

Usługa Paczkomaty 24/7 wspaniale udowadnia claim marki „Nowoczesna Poczta”. Umożliwia nadawanie przesyłek przy znajomości jedynie adresu e-mail adresata. Odbiór zakupów dokonanych online jest możliwy 24 godziny na dobę przez siedem dni tygodnia w specjalnych automatach Paczkomaty to niespotykana dotąd na polskim rynku kurierskim usługa, która zrewolucjonizuje sektor e-commerce. Zastosowanie pełnej automatyzacji to przełom porównywalny do wprowadzenia bankomatu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.