„Draka o makaron” również wśród graczy

przez | 17/06/2009

Niecodzienna akcja reklamowa marki Knorr od niedawna prowadzona jest również wśród graczy. Kampanię reklamową przygotowała agencja AdAction.

Marka Knorr Nudle rozpoczęła pod koniec maja niestandardową kampanię promocyjną. Głównym jej elementem jest konkurs z zadaniami w którego rozwiązaniu pomaga interaktywny film pod tytułem “Przygodożercy, Draka o Makaron”.  Akcji towarzyszą działania reklamowe w telewizji i Internecie oraz wśród graczy komputerowych.

Odbiorcami marki Nudle są osoby młode, które bardzo intensywnie korzystające z Internetu. Skuteczna komunikacja e-marketingowa skierowana do tej grupy musi być wielokanałowa, dlatego obok kampanii banerowej, aktywności w sieciach społecznościowych i wyszukiwarkach zdecydowaliśmy na reklamę w grach, która doskonale wpisuje się w strategię tej marki. – mówi Rafał Krzywoszyński, szef domu mediowego Media Direction OMD.

AdAction odpowiada za przygotowanie kampanii w takich grach jak NBA Live 2009, Guitar Hero czy Counter Strike. Reklamy wyświetlane są w grach na konsoli Playstation 3 oraz na PC w postaci różnej wielkości billboardów. Reklama wyświetlana jest w ramach sieci IGA Worldwide i dociera obecnie do 350 000 graczy w Polsce. Kampania potrwa do końca czerwca.

Reklama emitowana w sieci IGA musi spełniać kilka warunków. Musi być odpowiednio duża i zajmować odpowiedni procent ekranu monitora, kontakt z nią nie może być krótszy niż 2 sekundy i musi być zachowany właściwy kąt pod którym reklama jest widoczna. Jeżeli reklama nie spełni któregoś z tych warunków nie zostanie zliczona i co najważniejsze nie obciąży budżetu reklamodawcy, pomimo iż może być zauważona przez graczy. – tłumaczy Maciej Czerwiński z AdAction.

Przygotowanie kampanii w grach zlecił dom mediowy Media Direction OMD.

Więcej informacji: www.adaction.pl