„Nowy Styl Komunikacji” kampania HTC Touch Diamond2

HTC Polska informuje o rozpoczęciu interaktywnej kampanii telefonu HTC Touch Diamond2™. „Nowy Styl Komunikacji” to hasło kampanii HTC Touch Diamond2™. Na jej potrzeby uruchomiono specjalną stronę www.touchdiamond2.pl z multimedialną prezentacją telefonu HTC Touch Diamond2, galerią zdjęć oraz gadżetami do pobrania.

Ciekawostką jest dział z interaktywnymi widgetami zainspirowanymi telefonem Touch Diamond2™. Odwiedzający mogą je pobrać i w niekonwencjonalny sposób wzbogacić swoją stronę internetową, blog lub swój profil w portalach społecznościowych.

Promocja serwisu odbędzie się za pomocą interaktywnych bannerów umieszczonych w popularnych portalach, internetowych magazynach lifestylowych, na stronach poświęconych nowym technologiom oraz w prasie branżowej i biznesowej.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Zenith Optimedia. Kreacje zostały przygotowane centralnie.

HTC Touch Diamond2™ to jeden z najbardziej zaawansowanych i perfekcyjne zaprojektowanych smartfonów na rynku. Duży, dotykowy ekran o przekątnej 3,2 cala i rozdzielczości WVGA doskonale nadaje się do przeglądania internetu i odtwarzania mulimediów. Ciekawą innowacją zastosowaną w HTC Touch Diamond2™ jest Centrum Zintegrowanej Komunikacji. Dzięki tej funkcji użytkownik, wybierając konkretną osobę, może wygodnie prześledzić historię swoich wszystkich kontaktów z danym rozmówcą, niezależnie od ich formy (wiadomość e-mail, rozmowa głosowa, wiadomość SMS) i odnaleźć wybrane wątki.

HTC Touch Diamond2 to także doskonałe narzędzie do mobilnej pracy każdego biznesmena – platforma Windows Mobile 6.1 Professional umożliwia korzystanie z poczty e-mail, a pakiet Mobile Office dostęp do popularnych dokumentów biurowych.