Nowa kampania reklamowa marki Lisner

W czerwcu 2009 roku rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki LISNER pod hasłem „Zdrów jak ryba”.  Jej celem  jest ocieplenie wizerunku marki, poinformowanie grupy docelowej  o nowych kategoriach produktów oraz uświadomienie konsumentom  szerokiej oferty LISNERA – past kanapkowych,  sałatek oraz przetworów rybnych. 

Obecna kampania reklamowa marki Lisner jest kontynuacją działań rozpoczętych  jesienią 2008 roku. Layouty reklamowe przygotowane w trzech różnych kreacjach, przedstawiające uśmiechnięte twarze ułożone z warzyw, mają na celu uświadomienie konsumentom, że Lisner to nie tylko ryby. Grupę docelową kampanii stanowią aktywni zawodowo mieszkańcy miast w wieku 30-55 lat. Dobór mediów dopasowany do specyfiki grupy obejmuje prasę kobiecą, męską i opiniotwórczą oraz nośniki outdoorowe – bilbordy 6×3 firm AMS, Cityboard Media, Sorter, które pojawią się w 13 największych aglomeracjach – m.in. w Warszawie, Krakowie i Trójmieście. Kreację przygotowała agencja GPD ADVERTISING, a media zaplanował i zakupił dom mediowy STARCOM.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu