W czerwcu 2009 roku rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki LISNER pod hasłem „Zdrów jak ryba”. Jej celem jest ocieplenie wizerunku marki, poinformowanie grupy docelowej o nowych kategoriach produktów oraz uświadomienie konsumentom szerokiej oferty LISNERA – past kanapkowych, sałatek oraz przetworów rybnych.
Obecna kampania reklamowa marki Lisner jest kontynuacją działań rozpoczętych jesienią 2008 roku. Layouty reklamowe przygotowane w trzech różnych kreacjach, przedstawiające uśmiechnięte twarze ułożone z warzyw, mają na celu uświadomienie konsumentom, że Lisner to nie tylko ryby. Grupę docelową kampanii stanowią aktywni zawodowo mieszkańcy miast w wieku 30-55 lat. Dobór mediów dopasowany do specyfiki grupy obejmuje prasę kobiecą, męską i opiniotwórczą oraz nośniki outdoorowe – bilbordy 6×3 firm AMS, Cityboard Media, Sorter, które pojawią się w 13 największych aglomeracjach – m.in. w Warszawie, Krakowie i Trójmieście. Kreację przygotowała agencja GPD ADVERTISING, a media zaplanował i zakupił dom mediowy STARCOM.