KFC wprowadza nową ofertę – dla najgorętrzych wielbicielek

Restauracje KFC wprowadzają do swojej oferty nową pozycję – gorącą kanapkę TOASTED TWISTER – grillowaną wersję TWISTERA, jednej z najbardziej popularnych kanapek w menu KFC. Kampanii telewizyjnej wspierającej ofertę towarzyszyć będzie promocja konsumencka oraz oryginalny konkurs, tym razem adresowany głównie do Pań – do wygrania m.in. weekend w SPA dla 2 osób!

„Twister to kanapka, którą szczególnie upodobały sobie Panie.” – mówi Anna Bednarska, Brand Manager KFC. „Być może dlatego, że łącząc w sobie łagodność z odrobiną pikanterii tak bardzo pasuje do kobiecej natury. Myślę, że nowa wersja Twistera – opiekany na grillu, gorący TOASTED TWISTER może spotkać się z ich jeszcze większym uznaniem. Smakuje naprawdę znakomicie!”

TOASTED TWISTER to gorąca, opiekana na grillu tortilla, z dwoma soczystymi, świeżo przyrządzonymi polędwiczkami Hot&Spicy Strips, przełożonymi sałatą lodową, z dodatkiem pomidora i sosu majonezowego.

Wprowadzeniu do menu KFC nowej kanapki towarzyszy atrakcyjna promocja. Począwszy od 9 czerwca każdy Klient przy zakupie zestawu TOASTED TWISTER MENU otrzyma unikalną szklankę Pepsi, o kształcie dopasowanym do dłoni. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.

Kampania reklamowa „Czego potrzebują kobiety?” prowadzona będzie począwszy od 12 czerwca na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych.  15 i 30’ spoty reklamowe wyświetlane będą przez: Polsat, Polsat2, Polsat Sport, TVN, TVN7, TV4, At Media, Discovery, 4FunTV i TVN Warszawa.

Wraz z rozpoczęciem kampanii uruchomiony został także specjalny serwis www.toastedtwister.kfc.pl, po raz pierwszy tak bardzo kobiecy w swojej stylistyce, gdzie przez 7 letnich tygodni będzie można brać udział w konkursowej zabawie.