Juniper otworzył w Amsterdamie Centrum Informacyjne dla Klientów z regionu EMEA

przez | 15/06/2009

Firma Juniper Networks Inc. (NASDAQ: JNPR), lider wysokowydajnych sieci poinformowała, że przy swoim biurze w Amsterdamie otworzyła Centrum Informacyjne dla Klientów (ang. – Customer Briefing Centre – CBC). Nowy obiekt będzie gościł klientów, potencjalnych klientów i partnerów strategicznych Junipera z Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (region EMEA). Goście będą oglądali przeprowadzane na żywo pokazy korzyści biznesowych zapewnianych przez rozwiązania Junipera, nagrane na filmach wypowiedzi klientów oraz pokazy prowadzone osobiście przez pracowników i specjalistów technicznych.

Centrum Informacyjne dla Klientów utworzono jako uzupełnienie już działającego laboratorium badania koncepcji (PoC Lab) firmy Juniper. PoC Lab zapewnia klientom aktualnym i potencjalnym wolne od ryzyka środowisko, w którym mogą badać nowe rozwiązania sieciowe, zanim wdrożą je w swoich sieciach. Nowy obiekt zapewnia mniej techniczne, a bardziej nastawione biznesowo środowisko pozwalające na zgłębianie korzyści gospodarczych zapewnianych przez rozwiązania Junipera, w którym klienci mogą rozważyć jak sieć może służyć ich celom gospodarczym. Razem CBC i PoC mogą przedstawić klientowi pełny obraz korzyści, które może odnieść korzystając z Junipera. Juniper zapewnia infrastrukturę 100 największym na świecie dostawcom usług sieciowych, 99 firmom z listy Fortune 100, a także administracjom centralnym i armiom krajów całego świata.

„Większość organizacji wykorzystuje Internet i sieci do wspierania swoich celów gospodarczych, a wiele z tych celów stwarza coraz większe wymagania na sieci odnośnie szybkości, niezawodności, bezpieczeństwa, skalowalności i prostoty, szczególnie podczas obecnej recesji” – powiedział Gert-Jan Schenk, wiceprezes do spraw operacyjnych na region EMEA w Juniper Networks. „Juniper inwestuje w zasoby pozwalające klientom zrozumieć, jak mogą tworzyć sieci sprawniejsze i ekonomiczniejsze, a Centrum Informacyjne dla Klientów jest przykładem tej strategii. Jest to witryna wystawowa pokazująca korzyści gospodarcze zapewniane przez wysokowydajne sieci, zapewnia naszym klientom możliwość planowania ich sieci w kontekście ich modeli gospodarczych”.

Jedno z pomieszczeń w Centrum Informacyjnym dla Klientów wygląda jak typowy salon w nowoczesnym domu – włącznie z telewizorem HD, łączem internetowym do transmisji danych, głosu i obrazów oraz interaktywnymi konsolami do gier. Wszystko to działa w oparciu o szybką, niezawodną i bezpieczną sieć dzięki której za każdym razem korzystanie z wyposażenia pozostawia doskonałe wrażenia. Odwiedzający Centrum Informacyjne dla Klientów będą zapraszani do tego salonu na odpoczynek, a jednocześnie będą mogli w nim obserwować korzyści płynące z wysokowydajnych sieci w rzeczywistych zastosowaniach.