DATA SOLUTIONS rozbudowuje struktury

przez | 15/06/2009

Rozbudowa działu Innowacji i Analiz oraz poszerzenie zespołu Client Service – to najważniejsze przeobrażenia w strukturze agencji marketingu relacji \DATA SOLUTIONS. Zmiany są konsekwencją wzbogacenia portfolio Klientów firmy oraz rozszerzenia kompetencji oraz zakresu świadczonych usług.

wzmocnienia-data-solutionsDział Innowacji i Analiz jest interdyscyplinarną sekcją, której pracownicy wykorzystują kompetencje nie tylko z zakresu strategii, ale także takich dziedzin jak: nowe technologie, mobile marketing, interactive i data mining. Jest to konsekwencja poszerzenia zakresu usług świadczonych Klientom. Decyzja o rozbudowaniu działu Obsługi Klienta związana jest natomiast z pozyskaniem nowych Klientów na początku roku 2009: Ferrero Polska, Dr Oetker oraz firmy jubilerskiej YES.

W związku z ze zmianami w strukturze do \DATA SOLUTIONS dołączył zespół nowych specjalistów:

  • Justyna Budych w dziele Innowacji i Analiz, objęła stanowisko Interactive Manager. Wcześniej pracowała w dziale obsługi klienta Grupy Collective, następnie w agencji interaktywnej Interactive Solutions, na stanowisku Project Managera.
  • Paweł Zdanowski w dziale Innowacji i Analiz objął funkcję Head Creative Writer. Doświadczenie agencyjne zdobył współpracując z Mango Design, Interactive Solutions  i Fresh Advertisement. Współpracował także ze spółkami o2.pl oraz Agora, rozwijając ich serwisy wertykalne. Jest absolwentem poznańskiej Akademii Ekonomicznej.
  • Account Managerem w dziale Client Service została Marzena Wojciechowska – absolwentka Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych i Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Marzena wcześniej pracowała w agencji Reklamowej Afekt, zajmując się obsługą takich klientów, jak Allegro, Kulczyk Tradex, TP, Orange, BP oraz Kompania Piwowarska.
  • Dział Client Service wzmocniła także absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Marzena Krzemińska, która objęła stanowisko Account Executive