Rekordowa noc w Fashion House

przez | 10/06/2009

Prawie pięciokrotnie więcej klientów niż zwykle odwiedziło w miniony piątek podczas nocnych zakupów Fashion House Outlet Centre w Piasecznie. Mieszkańcy Warszawy i okolic bardzo licznie wzięli udział w inauguracji „Cenomanii”, akcji w ramach której markowe produkty przecenione są nawet o 90 proc. „Przeceny przecen” potrwają do 2 sierpnia br.

fashion_house_piasecznoFashion House Outlet Centre w Piasecznie jest największym centrum outletowym w kraju. Przez cały rok, w ponad 100 sklepach, można kupić markowe, pełnowartościowe produkty w cenach od 30 do 70 proc. niższych niż w sklepach firmowych na terenie Warszawy. Dwa razy w roku centrum organizuje akcję pod hasłem „Cenomania, czyli przeceny przecen”. To okres w którym markowe ubrania, obuwie i sprzęty można kupić nawet 90 proc. taniej.

– Od początku roku obserwujemy u nas stały wzrost klientów, okazujemy się być dobrym miejscem na zakupy również w czasie kryzysu. U nas da się kupować tanio najlepszej jakości markowe produkty, oddawać się przyjemności nabywania artykułów firm, do których zdążyliśmy się przyzwyczaić i nadal chcemy się nimi otaczać.

nocne_markobranie2Zakładaliśmy, że na jeszcze większe przeceny skusi się duża liczba klientów, ale popularność rozpoczętej w piątek „Cenomanii” przeszła nasze oczekiwania. Następnym razem przy organizowaniu tego typu dodatkowych akcji promocyjnych, jak np. noc zakupów, pomyślimy być może o dłuższym czasie ich trwania, aby umożliwić i ułatwić zakupy wszystkim zainteresowanym. Zachęceni popularnością akcji postaramy się, aby następnym razem przygotowane przez najemców oferty były jeszcze bardziej atrakcyjne – mówi Mariusz Machnicki, dyrektor operacyjny Fashion House Outlet Centre w Piasecznie.

W okresie „Cenomanii” produkty w Fashion House Outlet Centre oznaczone są specjalnymi metkami, na których znajdują się trzy ceny. Pierwsza informuje o wartości danej rzeczy w firmowym sklepie (cena oryginalna/detaliczna), druga wskazuje cenę outlet, czyli taką, jaka obowiązuje w Fashion House przez cały rok. Trzecia, najniższa wartość, to cena właśnie podczas „Cenomanii”.

– W tak przyjazny dla klienta sposób pokazujemy, ile można zaoszczędzić podczas kupowania markowych produktów w Fashion House. Nawet, jeśli w innych centrach również organizowane są wyprzedaże, to wartość obniżek nie jest tak wysoka jak u nas – my przeceniamy rzeczy już przecież wcześniej przecenione – mówi Marzena Janiszewska, marketing manager Fashion House Outlet Centre w Piasecznie.

„Cenomania” w Fashion House Outlet Centre potrwa do 2 sierpnia br. Nocne zakupy i całodniowe promocje pod hasłem „Zakupowy maraton” już w piątek, 12 czerwca br. w Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.