Tytuł Superbrand dla firmy Whirlpool

Marka Whirlpool została uhonorowana prestiżowym tytułem Superbrand przyznanym przez Radę Marek Superbrands Polska. Wyróżnienia Superbrand nadawane są na całym świecie w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji The Superbrands Ltd. Są dowodem świadczącym o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

Proces selekcji do polskiej edycji Superbrands, podobnie jak w innych krajach świata, rozpoczął się od stworzenia listy ok. 5000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych wybrano ok. 1000. Marki, które otrzymują tytuł Superbrand są wyłaniane przez Radę Marek, czyli niezależną grupę ekspertów, m.in. dziennikarzy, przedstawicieli największych firm, praktyków marketingu i PR. Na podstawie swojego doświadczenia wskazują oni firmy i marki, które są najlepszymi przykładami efektywnego brandingu.

Według definicji organizatora, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie i oferuje konsumentom znaczące korzyści, stanowiące o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.

Superbrands to niezależna organizacja działająca od 14 lat w 80 krajach świata. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Plebiscyt na najsilniejszą markę na polskim rynku został przeprowadzony po raz czwarty.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu