Pierwsze firmy w serwisie EdukacjaMedyczna.pl

przez | 09/06/2009

W medycznym serwisie szkoleniowym EdukacjaMedyczna.pl powstała specjalna podstrona, w której swój program edukacyjny skierowany do lekarzy psychiatrów prezentuje firma Teva. Oprócz działań czysto edukacyjnych serwis jest też miejscem, w którym realizowane są kampanie reklamowe produktów farmaceutycznych.

Pod adresem www.edukacjamedyczna.pl/pokonac-depresje specjaliści psychiatrii mogą znaleźć program edukacyjny „Pokonać depresję”, który obejmuje pierwsze z cyklu 6 szkoleń online, dotyczących rozmaitych aspektów depresji i jej leczenia. Kursy prezentowane w serwisie uzyskały pozytywną opinię Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Naczelnej Izby Lekarskiej, co oznacza, że każdy uczestnik ma możliwość zdobycia punktów edukacyjnych.

Platforma EdukacjaMedyczna.pl jest nie tylko internetowym serwisem szkoleniowym, ale również idealnym miejscem, do prowadzenia przez firmy farmaceutyczne kampanii reklamowych. Głównymi formami reklamowymi wykorzystywanymi w działaniach marketingowych w serwisie są obrandowanie podstrony, bannery reklamowe oraz informacje PR w sekcji aktualności.

– Staraliśmy się aby serwis EdukacjaMedyczna.pl pełnił dwie funkcje edukacyjną dla lekarzy oraz reklamową dla sponsorów – wyjaśnia dr n.med. Maciej Matuszczyk, Dyrektor Medyczny Medforum. Z naszych badań wynika, że lekarze coraz częściej wykorzystują internet w doskonaleniu swoich kwalifikacji zawodowych, dlatego w niedalekiej przyszłości coraz więcej działań związanych z marketingiem farmaceutycznym będzie realizowanych w tym medium – dodaje Maciej Matuszczyk.

Obecnie w serwisie EdukacjaMedyczna.pl dostępnych jest 12 bezpłatnych kursów za udział w których uczestnik-lekarz otrzymuje punkty edukacyjne potwierdzone stosownym certyfikatem. Rozpoczęcie szkolenia w serwisie wymaga rejestracji lub wykorzystania loginu i hasła z innych portali medycznych Grupy Medforum np.: Psychiatria.pl lub ForumNeurologiczne.pl.