Okocim – przyjemność jest blisko….

  • by

Ruszyła kolejna, tym razem wizerunkowa, odsłona kampanii reklamowej marki Okocim, z portfela Carlsberg Polska, która swój początek miała w marcu b.r. W ramach kontynuacji re-launchowej kampanii przygotowane zostały dwa nowe spoty, stopniowo ukazujące jedyną w swoim rodzaju przyjemność, którą daje delektowanie się wyjątkowym smakiem piwa Okocim.

stopklatka-2Realizacja przyjętej strategii komunikacji, mówiącej o tym, że w życiu mężczyzny ważne są zarówno te duże – dalekie, jak i małe – bliskie przyjemności, przełożyła się na przygotowanie spotów, których bohaterem jest młody, aktywny i lubiący wyzwania mężczyzna. Poznajemy go przy okazji jego podróży po świecie, których wspólnym elementem są doświadczane przez niego bardzo męskie przyjemności.

Umiejętność dostrzegania i czerpania przyjemności z różnych dużych i małych rzeczy, przez bohatera spotów, pozwala nam myśleć o nim jako o znawcy i ekspercie w tym temacie. Spot podkreśla jednocześnie, że istotnym elementem doświadczanych przez bohatera przyjemności jest właśnie marka Okocim.

stopklatka-5To właśnie Okocim nadaje właściwe znaczenie powrotom bohatera spotu w „te strony”, gdy w miłej atmosferze, w gronie bliskich przyjaciół sięga po ten pierwszy łyk piwa i odkrywa przyjemną chwilę delektowania się tradycyjnym smakiem piwa Okocim.

Elementem spajającym nowe kopie wizerunkowe z ich poprzednimi wersjami produktowymi, jest barowy, relaksujący klimat i postać śpiewającego barda, który jest równocześnie narratorem całej historii.

To on również pointuje spot słowami „Przyjemność może być bardzo blisko”.

stopkltaka-3„Poprzez stworzony w najnowszej kreacji relaksujący nastrój i pokazanie sytuacji smakowania piwa Okocim w kontekście wyjątkowych męskich przyjemności podkreślamy, że Okocim to nierozerwalna i nieodłączna ich część. Bo czerpanie przyjemności z życia to zarówno te duże, jak i małe rzeczy, a piwo właśnie jest tą bliską, z pozoru zwykłą męską przyjemnością, którą warto po prostu dostrzec i cieszyć się nią.” – mówi Aldona Szczerba, Marketing Manager w Carlsberg Polska.

„Spot, pokazując świat różnorodnych męskich przyjemności uzmysławia, że niektóre z nich mogą być tak bardzo blisko … bo dosłownie w zasięgu ręki. Nasz bohater, tak jak wielu piwoszy uświadamia sobie to za każdym razem, gdy sięga po szklankę, zimnego, złocistego Okocimia.” – mówi Dariusz Deszczka, Senior Brand Manager marki Okocim.

Spoty reklamowe Okocimia emitowane są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, m. in.: TVN, Polsat, TVN7, TV4 oraz w kanałach tematycznych, takich jak: TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery.

Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest agencja Red8.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu