Morele.net otwiera punkt odbiorczy w Łodzi

Elektromarket internetowy Morele.net dynamicznie powiększa sieć punktów odbioru osobistego, NetPunktów – tym razem firma zaprasza swoich klientów do Łodzi. To drugie otwarcie NetPunktu w tym miesiącu – poprzedni pojawił się w Trójmieście. Morele.net dysponuje już siecią dziewięciu adresów w całej Polsce.

Morele.net łączy wszystkie zalety internetowego sklepu komputerowego z pewnością i dostępnością tradycyjnych punktów handlowych. Aby klienci mogli jak najszybciej otrzymać zamówione towary, firma otwiera wyspecjalizowane punkty serwisowo-odbiorcze oraz punkty partnerskie.

Koncepcja punktów odbiorczych Morele.net to propozycja dla klientów, którzy dokonują zakupów w internecie, ale z wielu względów preferują osobisty odbiór towaru w lokalu firmy. Takie rozwiązanie pozwala na obniżenie ceny zakupu o koszt wysyłki, poza tym umożliwia obejrzenie i ewentualne przetestowanie towaru jak w zwyczajnym stacjonarnym sklepie.

Pierwszy NetPunkt otwarty w Krakowie zyskał uznanie klientów, co pociągnęło za sobą uruchomienie kolejnych punktów w Warszawie i Wrocławiu. Te trzy punkty są równocześnie sklepami firmowymi Morele.net.

Pozostałe NetPunkty powstały na bazie umów partnerskich (franczyza) z lokalnymi sklepami komputerowymi w Kielcach, Opolu, Rzeszowie, Katowicach, Trójmieście i w Łodzi (adresy NetPunktów: http://www.morele.net/info/netpunkt/ ).
Partnerzy Morele.net to starannie wyselekcjonowane i popularne w swoich miastach sklepy w dogodnych lokalizacjach.

Docelowo firma planuje sieć 17 punktów odbiorczych w największych miastach Polski i wynik ten powinien zostać osiągnięty na początku trzeciego kwartału 2009 r.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu