Kampania Pramerica, czyli billboardy z prawdziwą tożsamością

przez | 09/06/2009

Pramerica Życie TUiR SA ruszyła z unikatową kampanią outdoorową. Hasłem przewodnim działań reklamowych jest „Profesjonalizm w każdym detalu”. Wyjątkowość kampanii opiera się na personalizacji 22 różnych layout’ów. Na każdym z billboardów występuje inny agent ubezpieczeniowy Pramerica, zwany Life Plannerem®.*

Wyróżnikiem tej kampanii jest nie tylko wykorzystanie wizerunków wielu prawdziwych współpracowników Pramerica Życie, ale również pomysł na dotarcie w konkretne miejsca. Billboardy z danym agentem ubezpieczniowym – Life Plannerem® znajdują się w lokalizacjach, w których jest on rozpoznawany ze względu na prowadzoną działalność ubezpieczeniową.

Kampania obejmuje cały kraj, będzie trwała do końca czerwca, z kolejną odsłoną w listopadzie. Wykorzystuje ok. 300 nośników typu: Super Scroll, Super 18, Billboard. Jednak nie ilość jest tutaj najważniejsza. Liczy się przede wszystkim dotarcie z właściwie dobranym przekazem (wizerunkiem współpracownika firmy) do odpowiedniego odbiorcy (w regionie jego działań).

„Celowo stawiamy na wiarygodny przekaz, zbudowany na autentycznych wizerunkach. Nie wykorzystujemy ikony superdoradcy / agenta ubezpieczeniowego stworzonego dla reklamy, czyli wynajętego modela lub aktora udostępniającego wizerunek na potrzeby kampanii” – mówi Bożena Głowacka-Szwajca, rzecznik prasowy spółki. – „Na billboardach mamy ludzi z krwi i kości. Są to wyróżnieni specjaliści o największych osiągnięciach” – dodaje. Pramerica Życie podkreśla tym samym, jak ważni dla firmy są jej ludzie, a co się z tym bezpośrednio łączy, jak istotni są sami klienci oraz indywidualne podejście do nich. – „Uważamy, że autentyczność tej kampanii świadczy o poważnym traktowaniu odbiorców i mocnym osadzeniu jej w rzeczywistości” – podkreśla Głowacka–Szwajca.

Pramerica Życie działa w Polsce od dziesięciu lat. W chwili obecnej posiada jedenaście oddziałów w następujących miastach: Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków i Gdynia. Pramerica to nazwa handlowa stosowana przez Prudential Financial, Inc. (PFI**), spółkę zarejestrowaną i mającą siedzibę w Stanach Zjednoczonych, oraz jej spółki afiliowane w wybranych krajach poza Stanami Zjednoczonymi. PFI to lider na rynku usług finansowych. Aktywa pod zarządem firmy na dzień 31 marca 2009 zamykały się kwotą około 542 mld USD. W skład firmy wchodzą spółki działające w Stanach Zjednoczonych, Azji, Europie, oraz Ameryce Łacińskiej. Wykorzystując swoje dziedzictwo ubezpieczeń na życie oraz doświadczenie eksperckie w zakresie zarządzania aktywami, PFI koncentruje swoje wysiłki na pomaganiu swoim klientom indywidualnym i instytucjonalnym, w łącznej liczbie około 50 milionów, w ochronie i pomnażaniu ich majątku. Dobrze znany symbol firmy, Skała Gibraltaru, obrazuje siłę, stabilność, wiedzę ekspercką i innowacyjność, które przetrwały próbę czasu. Spółki PFI oferują różnorodne produkty i usługi, w tym ubezpieczenia na życie, produkty rentowe, usługi związane z emeryturą, fundusze wzajemne, zarządzanie inwestycjami oraz usługi w dziedzinie nieruchomości.

* Life Planner® – zastrzeżony znak handlowy wykorzystywany przez spółkę Pramerica i jej spółki zależne na określenie profesjonalnych Agentów Ubezpieczeniowych Spółki.

** Prudential Financial, Inc. to spółka zarejestrowana na terenie Stanów Zjednoczonych, w żaden sposób nie powiązana z Prudential plc, spółką zarejestrowaną w Zjednoczonym Królestwie.