CityScreen partnerem kampanii społecznej “Pij mleko. Będziesz wielki”

przez | 09/06/2009

CityScreen pierwsza w Polsce sieć ekranów cyfrowej LED przyłącza się do Kampanii społecznej “Pij mleko! Będziesz wielki!  Kampania społeczna zostanie wyemitowana na nośnikach LED-owych o wymiarach 4×3 m każdy, które umiejscowione zostały w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu.

Uznaliśmy, że nasze ekrany to bardzo efektywne narzędzie reklamowe, która warto wykorzystać w celu promocji również kampanii społecznych. Stąd decyzja, aby dołączyć do szacownego grona instytucji wspierających tą inicjatywę – wyjaśnia Rafał Satora, managing director CityScreen. Kampania “Pij mleko. Będziesz wielki” emitowana będzie w okresie lipiec-sierpień. CityScreen udostępniło swoje nośniki bezpłatnie. Ekrany CityScreen będą zainstalowane w najbardziej newralgicznych miejscach: przy głównych deptakach i promenadach, po których w okresie wakacyjnych spacerują miliony polaków spędzających swój urlop nad polskim morzem. To zapewnia wysoką skuteczność każdej treści, jaką wyemitujemy na naszych ekranach –  dodaje Satora. Szczegóły oferty dostępne na www.cityscreen.pl.

Nasza aktywność poza biznesowa to jeden z głównych elementów nowej strategii całej grupy City. Cieszy nas to, że możemy zacząć pomagać innym i dzielić się swoim sukcesem – podkreśla Satora. Mamy również nadzieję mocniej zaangażować się w rozwój Digital Signage w Polsce – kończy Satora.