Nowe oblicze Emapy

przez | 08/06/2009

Emapa, lider na polskim rynku geoinformatycznym przypieczętował proces modernizacji swego wizerunku premierą nowej witryny internetowej. Nowa strona www odzwierciedla zmiany wewnątrz firmy: prężny rozwój, poszerzanie oferty produktowej i ambitne plany biznesowe łódzkiej Spółki. Obok walorów przejrzystości i atrakcyjności graficznej, jest też unikalnie informacyjna dla różnych grup odbiorców.

„Internet to coraz ważniejszy kanał dotarcia i komunikacji z Klientem, zwłaszcza w takich zaawansowanych technologicznie dziedzinach, jak geoinformatyka”. – wyjaśnia dr Adam Chuderski, Prezes Zarządu Spółki Emapa. Postanowiono znacząco przebudować witrynę internetową Spółki, tak aby, wykorzystując najnowszą wiedzę na temat optymalnej dla użytkownika konstrukcji stron WWW, dostarczyć Klientom i Partnerom maksimum wartości informacyjnej w jeszcze bardziej niż dotychczas klarownej, interaktywnej i estetycznie niebanalnej formie. „Obecna strona www zdecydowanie lepiej odzwierciedla wizerunk Emapy i nasze aktualne priorytety biznesowe, czytelniej przedstawia nieustannie poszerzaną ofertę produktową i korzyści wynikające z zastosowania naszych rozwiązań. Może też stanowić inspirację w zakresie autorskiego wykorzystania naszych produktów”. – dodaje Adam Chuderski.

Witryna (www.emapa.pl) wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i ciepłą, choć oszczędną kolorystyką, która doskonale współgra z odświeżonym w zeszłym roku logo Spółki. Statyczne elementy graficzne są trafnie uzupełniane poprzez czytelne, przejrzyste banery przekazujące misję Spółki i zalety jej rozwiązań geoinformatycznych w sposób przemawiający do wyobraźni.

Nowy serwis internetowy to nie tylko atrakcyjniejsza grafika, ale także świeża i znacząco rozbudowana warstwa treściowa  oraz nowe funkcjonalności, zasady działania i interakcji. Poszczególne sekcje witryny zostały ułożone w bardzo intuicyjny dla użytkownika sposób. Precyzyjne informacje na temat produktów są klarownie posegregowane, umożliwiając szybkie dotarcie do poszukiwanych odpowiedzi na różnorodne pytania, a funkcjonalności produktów można obejrzeć w multimedialnych prezentacjach. Udostępniono również obszerną listę referencyjną, listę korzyści biznesowych gwarantowanych przez każdy z produktów oraz zakładki, dzięki którym można dowiedzieć się, w jakich innych obszarach znajdują zastosowanie produkty Spółki oraz zapoznać się z konkretnymi przykładami ich implementacji.

„Chcąc podzielić się wiedzą, kim jesteśmy i jak pracujemy tworząc nasze zaawansowane mapy i technologie, proponujemy odwiedzającym stronę poznanie naszych pracowników, zasad, jakimi kierujemy się w działaniu, naszej kultury organizacyjnej i czynników, w których upatrujemy sukcesu biznesowego Emapy”. – wyjaśnia Adam Chuderski.  „Chcemy w ten sposób przybliżyć firmę naszym obecnym i potencjalnym Klientom, Partnerom oraz starającym się o pracę Kandydatom oraz poprawić komfort współpracy z nami, gdyż przebiega ona zawsze doskonalej między znającymi się dobrze stronami”.

Zmiana witryny internetowej jest wynikiem długookresowego planu rozwoju Spółki Emapa, a jednocześnie zapowiedzią rozszerzenia jej oferty produktowej, która będzie miała miejsce w najbliższych miesiącach. Wśród nowych produktówznajdzie się m.in. zaawansowana w zakresie oferowanych funkcjonalności, lecz bardzo prosta w obsłudze technologia umożliwiająca wykorzystanie map poprzez protokół http (w domenach www, systemach CRM, wewnętrznych sieciach firmowych). Więcej informacji na ten temat już wkrótce.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej nowej witryny internetowej: www.emapa.pl oraz śledzenia ciągłych uaktualnień i komunikatów, jakie będzie ona oferować.