Kampania internetowa nowych marek branży wyposażenia łazienek Artvillano i Anderstil

Wystartowała internetowa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek dwie nowe marki z segmentu wyposażenia łazienek – Artvillano i Anderstil. Równocześnie z kampanią uruchomione zostały serwisy internetowe dla obu marek: www.artvillano.pl oraz www.anderstil.pl. Każdy z nich oferuje sprzedaż internetową produktów.

Cztery tygodnie potrwa kampania reklamowa w Internecie promująca nowe marki z branży wyposażenia łazienek: Artvillano i Anderstil.

Głównym celem kampanii jest budowa świadomości nowych marek w Internecie, jako produktów designerskich, wysokiej jakości i w atrakcyjnej cenie.

Kampania obecna jest w serwisach wnętrzarskich i branżowych takich jak: Interia.pl, Deccoria.pl, Urzadzamy.pl, Murator.pl, o2.pl.

W ramach kampanii przygotowano dwie formy kreacji dla każdej marki: double billboardy, mailing. Kreacje kierują internautów na nowo powstałe serwisy produktowe: www.artvillano.pl i www.anderstil.pl.

Serwisy zostały zaprojektowane z myślą o indywidualnych odbiorcach, którzy poszukują estetycznych, solidnych i przystępnych cenowo produktów wyposażenia łazienek.

Atrakcyjność obu stron podnoszą animacje i liczne zdjęcia aranżacyjne z wykorzystaniem produktów obu marek.

Marka Artvillano – promowana hasłem: „Artvillano – sztuka tworzenia wnętrz” – pozycjonowana jest nieco wyżej niż Anderstil i kierowana do nabywców poszukujących najwyższej jakości produktów, o wyszukanym designie. Szata graficzna serwisu nawiązuje do eleganckiej stylistyki oraz niecodziennych kształtów asortymentu obecnego w portfolio marki.

Marka Anderstil – komunikowana „Anderstil – wysoka jakość i solidne wykonanie” – jest ukierunkowana na klientów poszukujących nowoczesnego stylu i dobrej jakości przy niewygórowanej cenie. Produkty tej marki prezentowane są w odmiennej niż Artvillano oprawie graficznej, dla podkreślenia ich przystępności i dostosowania do gustów wielu grup nabywców.

Funkcjonalność obu serwisów jest analogiczna i umożliwia dokonywanie zakupów bezpośrednio ze strony internetowej (także płatność kartą kredytową).

Za wykonanie serwisów odpowiedzialna jest wrocławska agencja Nesso, kreacje stron i form reklamowych przygotował HillBilly a zakupem mediów zajął się OMG Digital.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu