Wzmocnienie struktur sprzedaży w Cormedia

przez | 05/06/2009

Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski dołączyli do zespołu domu mediowego Cormedia. Mają za zadanie wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych SPORTSonline i STYLonline.

Grzegorz Kaczmarski objął stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Bezpośredniej sieci tematycznych SPORSonline i STYLonline. Jego głównym zadaniem będzie rozwój działu New business i pozyskiwanie budżetów reklamowych oraz utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami bezpośrednimi. Grzegorz Kaczmarski przeszedł do Cormedia z firmy Media Regionalne, gdzie odpowiadał za rozwój strategii internetowej i sprzedaż produktów reklamy online. Z branżą internetową jest związany od 2000 roku, zaczynał w serwisie Trader.pl Następnie pracował w IDMnet oraz domu mediowym OMD Optimum-Media.

Piotr Michalski natomiast rozpoczął pracę jako Account Manager w sieci SPORTSonline i będzie odpowiadał za sprzedaż produktów reklamowych tej sieci. Przed rozpoczęciem pracy w Cormedia pracował w Polbank EFG jako sprzedawca produktów bankowych.

Budowa i rozwój sieci reklamowej to nie tylko pozyskiwanie nowych witryn, powiększanie zasięgu i wprowadzanie nowych produktów. To także rozwój profesjonalnych struktur sprzedaży. Liczę na to, że Grzegorz i Piotr pomogą nam w tym zadaniu. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.

www.cormedia.pl