Rabat dzięki funkcji bluetooth?

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) po raz drugi przygotowała i zorganizowała kampanię Bluetooth marketingową dla swojego klienta SKLEPY KOMFORT S.A. Kampania pod hasłem „Włącz Bluetooth – odbierz rabat” będzie przeprowadzona podczas poznańskich targów Budma i Home Decor; w dniach 03. – 06. czerwca.

Każdy uczestnik targów, który włączy funkcję Bluetooth w oznakowanej strefie, otrzyma kupon rabatowy, uprawniający do 5% zniżki na zakupy w sieci Sklepów Komfort. Animatorki będą informować odwiedzających targi o możliwościach uzyskania rabatu, a także będą pomagać wszystkim chętnym w uruchomieniu funkcji Bluetooth w telefonie.

„Celem kampanii jest dotarcie do wyselekcjonowanej grupy konsumentów za pomocą nowoczesnego narzędzia marketingu mobilnego. W przypadku Bluetooth marketingu wybór należy do konsumenta, który świadomie go dokonuje, poprzez wyrażenie zgody na odbiór danych. W ten sposób możemy mieć 100% pewność, że komunikat zostanie prawidłowo przyjęty. Dlatego też chcąc jak najefektywniej dotrzeć do konsumentów, postanowiliśmy wraz z naszym klientem po raz kolejny wykorzystać tę formę komunikacji.” – mówi Jacek Powałka, Dyrektor Zarządzający Great Open House.

Dodatkowym wsparciem kampanii są materiały POS, na których widnieje komunikat skierowany do uczestników targów, o możliwości odebrania zniżki.

Targi Budma i Home Decor odbędą się w dniach 03. – 06. czerwca 2009 roku w ośrodku Międzynarodowych Targów Poznańskich, przy ulicy Głogowskiej 14.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu