Najwięcej programów afiliacyjnych w Novem

przez | 05/06/2009

Liczba jednocześnie obsługiwanych przez Novem kampanii afiliacyjnych wzrasta bardzo dynamicznie – w roku 2007 było ich kilkanaście, w 2008 – 40, a obecnie ich ilość przekroczyła 60. W ostatnim okresie Novem prowadziło działania między innymi dla: Commercial Union OFE, Millennium Bank, Leroy Merlin, Peugeot, Reserved, Tesco, Zielona Budka.

Plany Novem zakładają utrzymanie wysokiego tempa wzrostu liczby klientów wykorzystujących działania afiliacyjne. „Naszym celem jest, aby w tym roku liczba jednocześnie obsługiwanych programów przekroczyła 100” – mówi Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Novem.

Jednocześnie rozszerza się grupa branż, z których firmy wykorzystują marketing afiliacyjny. Następuje to dzięki coraz większej znajomości i chęci wykorzystania tego modelu przez marketerów. Nie bez wpływu na to pozostaje kryzys gospodarczy i potrzeba stosowania przez nich maksymalnie efektywnych środków pozyskiwania nowych klientów. Najwcześniej zalety marketingu afiliacyjnego dostrzegły branże: finansowa, telekomunikacyjna, e-commerce, rozrywka i turystyka. One też najczęściej korzystają z usług Novem. W bieżącym roku do tego grona dołączyły między innymi: branża sprzedaży detalicznej i motoryzacyjna.

Ilość i różnorodność prowadzonych przez platformę afiliacyjną kampanii ma znaczenie także dla wydawców internetowych zrzeszonych w sieci afiliacyjnej. Umożliwia im wybór najbardziej dopasowanych do powierzchni programów partnerskich.