DIALOG dla małych i średnich firm

Oferta Telefonii DIALOG dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw uzyskała nominację w konkursie Gazety Finansowej „Najlepsze produkty dla MSP 2009”, który ukazał się w najnowszym wydaniu tego tytułu wraz rankingiem „Turbiny Polskiej Gospodarki”.

– Dostrzegamy wielki potencjał rynku MSP, dlatego przygotowujemy specjalne produkty oraz rozwiązania sieciowe dedykowane temu segmentowi – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG. – Dziś, gdy firmy szczególnie poszukują rozwiązań optymalizujących koszty usług telekomunikacyjnych, wprowadzamy ofertę ryczałtową zawierając dopasowane do profilu działalności pakiety minut oraz niskie stawki połączeń do sieci komórkowych. W zakresie dostępu do Internetu oferujemy klientom gwarancję jakości i niezawodności usługi – dodaje.

Wśród nominowanych przez Gazetę Finansową firm znajdują się te, które wyróżniają się na rynku profesjonalizmem i rzetelnością oraz spełniają oczekiwania klientów dzięki bogatej ofercie i innowacyjnym rozwiązaniom. Słowem – są uznawane przez środowisko biznesowe za godne zaufania i warte polecenia.

Telefonia DIALOG jest liderem nowoczesnych, niezawodnych i skutecznych rozwiązań dla biznesu, umożliwiających indywidualne i elastyczne dopasowanie do potrzeb firm segmentu MPS. Produkty DIALOGu dla biznesu, w tym: usługi głosowe, dostęp do Internetu, transmisja danych i usługi ponadstandardowe, zdobyły uznanie kilkudziesięciu tysięcy przedsiębiorstw, a liczba zadowolonych abonentów biznesowych sukcesywnie rośnie. Dziś segment MSP jest najliczniejszą grupą wśród klientów biznesowych DIALOGu. Oferta Spółki jest dostępna na terenie całego kraju. W wyborze najlepszych rozwiązań dla firm pomagają wyspecjalizowani doradcy.

Nominacja w rankingu „Najlepsze produkty dla MSP 2009” uzupełnia wachlarz ostatnio zdobytych przez Spółkę nagród w tym obszarze: „Najlepszy Produkt dla Biznesu 2008-2009”, Lider Innowacyjności, Dolnośląski Gryf oraz Certyfikat Rzetelności Płatniczej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu