Co, kiedy, jak, i komu komunikować w czasach zmian

Czasy się zmieniają. Czy razem z nimi zmieniają się sposoby komunikacji? Czy firmy zmieniają swoja komunikację? Jak komunikować w ciężkich czasach? Na te i inne pytania odpowiedź poznają uczestnicy konferencji „Zarządzanie komunikacją w czasach zmian”, która 22 i 23 czerwca odbędzie się w poznańskim hotelu Sheraton.

Każda firma potrzebuje zmian, by się rozwijać. Dlatego ważne jest, by w zmianach widzieć szansę na rozwój a nie zagrożenie. By jak najlepiej zmiany wykorzystać ważna jest skuteczna komunikacja – mówi Agnieszka Maruda, organizator konferencji. Aktualne czasy niewątpliwie bardziej niż jakiekolwiek wcześniej zmuszają nas do szybkiego odnajdywania się w sytuacji zmian i reagowania na nie niemal błyskawicznie. Celem naszej konferencji jest przedstawienie najważniejszych kanałów komunikacji w firmie i metod najefektywniejszego ich wykorzystania dla rozwoju firmy w czasach spowolnienia gospodarczego – dodaje.

Osoby odpowiedzialne za komunikację muszą stawić czoła wyzwaniom, które stawia przed nimi wszechobecny kryzys. Zaplanowana na czerwiec dwudniowa konferencja w całości poświęcona będzie sposobom skutecznego komunikowania. Pierwszy dzień konferencji upłynie pod hasłem „Dowiedz się!”. Uczestnicy będą mieli okazję wzięcia udziału w prelekcjach i dyskusjach panelowych. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Miłosz Brzeziński, autor książki „Pracować i nie zwariować”, Magdalena Gera-Pikulska, Dyrektor Departamentu Polityki Personalnej PTC Era, Ewa Małyszko – prezes Fundacji Simetris. Drugiego dnia odbędą się warsztaty i seminaria, podczas których uczestnicy konferencji nabędą praktyczne umiejętności związane z dostosowywaniem komunikacji do potrzeb firmy.

Poruszone zostaną tematy wspierające skuteczną komunikację: coaching, employer branding, zarządzanie zmianą, mentoring, wspieranie, język finansów.

Konferencja skierowana jest do osób odpowiedzialnych w firmach za komunikację, rozwój, zarządzanie personelem, human resources, a także członków zarządów, dyrektorów i managerów – wszystkich tych, którzy odpowiadają pośrednio lub bezpośrednio za rozwój firm.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej www.vcg.pl

Organizatorem konferencji „Zarządzanie komunikacją w czasach zmian” jest poznańska agencja marketingu full-service VisionConsultingGroup. Partnerem spotkania jest firma Bigram oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, a patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Goldenline, Money.pl, Pro-Kreacja i portal Polska Przedsiębiorcza.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu