BrainJuice INSAJT, czyli inne spojrzenie na pracę…

BrainJuice INSAJT to pierwsze badanie on-line społeczności polskich managerów i specjalistów. Jego ideą jest stworzenie obrazu tego, jak żyją i pracują różne grupy zawodowe, w szczególności osoby związane zawodowo z marketingiem, komunikacją, zarządzaniem czy mediami. Jego organizatorem jest grupa marketingowa BrainJuice Group, a realizacją zajmuje się agencja badawcza House of Numbers.

Badanie BrainJuice INSAJT jest autorskim projektem BrainJuice Group. Do końca czerwca na specjalnej podstronie w serwisie firmowym Grupy (www.brainjuice.pl) będzie umieszczona ankieta online, zawierająca pytania o to, jak na co dzień polscy managerowie i specjaliści podchodzą do swojej pracy, czasu wolnego, szeroko pojętej konsumpcji, co jest dla nich najważniejsze w życiu zawodowymi i osobistym. BrainJuice INSAJT ma charakter całkowicie anonimowy.

Celem badania BrainJuice INSAJT jest lepsze poznanie różnych grup zawodowych. „Badanie powstało głównie z myślą o osobach na co dzień zajmujących się marketingiem, PRem, Internetem, badaniami rynkowymi i przede wszystkim zarządzaniem. W ankiecie pojawiają się pytania o najważniejsze potrzeby i oczekiwania, stopnień zadowolenia z pracy, umiejętność zarządzania własną energią oraz o najważniejsze wartości w życiu.” – opowiada Anna Nowakowska z BrainJuice Group, pomysłodawcy i organizatora badania.

Realizację projektu powierzono agencji badawczo-analitycznej House of Numbers, która specjalizuje się w łączeniu badań online z analityką. Badanie zostało podzielone na dwie główne części: biznesową i life-stylową. Dzięki temu po raz pierwszy możliwe będzie uzyskanie pełnego obrazu polskiej „pracosfery”. „Ciekawym aspektem badania będzie także możliwość porównania swoich odpowiedzi z odpowiedziami innych osób. Osoby, które wypełnią ankietę, będą mogły bowiem otrzymać raport z badania” – dodaje Jacek Mrzygłód z agencji House of Numbers, odpowiedzialnej za technologiczną realizację badania.

Uczestnicy badania dodatkowo będą mieć szansę udziału w warsztatach poświęconych zagadnieniom marketingu online.

Partnerami medialnymi badania są: magazyn Brief, tygodnik Wprost oraz Radio PIN. Partnerzy strategiczni to firmy Acxiom oraz Kompass.

Wyniki badania zostaną zaprezentowane w mediach branżowych oraz w BrainJuice Magazine, autorskim newsletterze BrainJuice Group.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu