Amerykański dostawca urządzeń Caterpillar wybiera system Lawson Software w celu usprawnienia operacji biznesowych

Lawson Software (Nasdaq: LWSN) poinformował, że firma Wheeler Machinery Co. (Wheeler), amerykański dealer sprzętu Caterpillar, zakupiła licencję na rozwiązanie Lawson for Equipment Service Management and Rental Suite (Pakiet Lawson dla branży zarządzania serwisem i wynajmem sprzętu), które ma wesprzeć długoterminowe plany rozwoju spółki.

Dystrybutor sprzętu będzie użytkował rozwiązanie firmy Lawson stworzone z myślą o potrzebach dealerów sprzętu oraz przedsiębiorstw z branży zarządzania serwisem i wynajmem sprzętu, aby pomóc w pełniejszej integracji z firmą Caterpillar, usprawnić obsługę klientów, zyskać wgląd w procesy biznesowe na poziomie całej organizacji oraz stworzyć rzetelne i skonsolidowane źródło danych. Wheeler skorzysta również z Lawson Human Resource Management Suite (Zarządzanie zasobami ludzkimi), aby ułatwić optymalizację wykorzystania siły roboczej. Umowę podpisano w czwartym kwartale 2009 roku finansowego Lawsona, który zakończył się 31 maja 2009 roku.

Wheeler Machinery Co. z siedzibą w Salt Lake City, w stanie Utah, oferuje produkty i usługi adresowane do firm zajmujących się budową, rolnictwem, rozbiórką i złomowaniem, wydobyciem, architekturą krajobrazu, wytwarzaniem energii, przewozem ładunków, a także dla organów administracji publicznej.

Wdrożenie jednolitego, zintegrowanego systemu Lawson zastąpi kilka obecnie funkcjonujących w firmie Wheeler pakietów aplikacji. – Wheeler ma ambitne cele związane z udziałem w rynku i własnym rozwojem – stwierdził Rob Campbell, prezes firmy Wheeler. – Aby sprostać tym wyzwaniom potrzebne nam jest zintegrowane i niezawodne rozwiązanie IT, które jest proste w użytkowaniu, ściśle połączone z infrastrukturą informatyczną firmy Caterpillar i które spełnia nie tylko nasze wymagania biznesowe, ale także potrzeby naszych klientów – dodał Rob Campbell.

Firma Wheeler brała pod uwagę także systemy konkurencyjnych dostawców zanim ostatecznie zdecydowała się na rozwiązanie Lawson for Equipment Service Management and Rental. – Funkcjonalność, którą oferuje Lawson, pozwoli nam na uzyskanie lepszego wglądu w procesy związane z zarządzaniem cyklem życia naszego sprzętu – skomentował Rob Campbell. W ramach procesu oceny rozwiązań, Wheeler i Lawson przeprowadziły sześciotygodniową analizę potencjalnych korzyści (Lawson Value Assessment), której wyniki umożliwiły na dogłębne zapoznanie się z potencjalnymi korzyściami finansowymi związanymi z tego typu inwestycją. Firma Lawson przygotowała szczegółowy przegląd i analizę konkretnych kluczowych wskaźników efektywności (KPI), procesów biznesowych oraz najlepszych praktyk, które mogą pomóc w poprawieniu wyników osiąganych przez firmę Wheeler. – Analiza prognozowała wysoki poziom zwrotu z inwestycji (ROI) dając nam przekonanie, że warto wykonać następny krok związany z tak istotnym dla nas projektem, zwłaszcza w trudnych dla gospodarki czasach – powiedział Jeff Ipsen, dyrektor ds. finansowych w firmie Wheeler.

System firmy Lawson wesprze sieć usług terenowych Wheelera, działania związane ze sprzedażą i wynajmem, operacjami dotyczącymi części zamiennych, w tym także wykonanie zadań dotyczących zaplecza organizacyjno-finansowego i zarządzania łańcuchem dostaw.

– Lawson zaczyna zyskiwać silną reputację jako dostawca oprogramowania biznesowego dla dealerów sprzętu na całym świecie – stwierdził Ron Kubera, szef działu biznesowego ESM&R w firmie Lawson.  – Jesteśmy w stanie wspierać realizację operacji biznesowych Wheelera, ponieważ nasze rozwiązania i usługi są dopasowane do specyficznych potrzeb firm zajmujących się dostarczaniem sprzętu. Firma Lawson jest dumna z tego, że może dostarczać swoje systemy liderom tej branży, takim jak amerykański Wheeler, i że pomaga swoim klientom w realizacji ich planów rozwojowych  – dodał Ron Kubera.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.