ZyXEL rozpoczął kampanię reklamową sieciowych bram bezpieczeństwa

Groźne spojrzenia drapieżników: wilka, niedźwiedzia i pająka już pojawiły się w Internecie i w prasie specjalistycznej. Symbolizują zagrożenia, na jakie narażone są nieodpowiednio zabezpieczone sieci firmowe. To wszystko w nowej kampanii reklamowej firmy ZyXEL.

Reklamy promują serię produktów z linii ZyWALL USG – kompleksowe bramy bezpieczeństwa UTM, które służą do zintegrowanej ochrony sieci komputerowych. Urządzenia te dedykowane są dla średnich i małych przedsiębiorstw, którym zależy na wysokich standardach bezpieczeństwa, uzyskanych bez utrzymywania rozległego zaplecza IT.

„Wiele osób sprowadza zagrożenia sieciowe do możliwości zainfekowania komputerów nieznanym dotąd wirusem. Stąd popularność oprogramowania antywirusowego. Niewielu jednak użytkowników tak naprawdę zdaje sobie sprawę z całej gamy zagrożeń występujących w sieci. Komputery, głównie w firmach, atakowane są na przeróżne sposoby” – mówi Marcin Michalski, Country Manager ZyXEL Communications Poland. – „Stąd pomysł użycia wizerunku drapieżników w reklamach, które mają zwrócić uwagę na kwestię bezpieczeństwa firmowych sieci komputerowych” – dodaje.

Kreację kampanii opracowała czeska agencja Aboxs. Reklamy pojawią się głownie w Internecie oraz w prasie resellerskiej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu