Morele.net powiększa sieć punktów odbiorczych – NetPunktów

Trwa ekspansja elektromarketu internetowego Morele.net – firma dynamicznie rozwija sieć punktów odbiorczych, tzw. NetPunktów. Aktualnie sklep dysponuje ośmioma punktami w całej Polsce – od kilku dni z takiej opcji odbioru towaru mogą korzystać klienci z okolic Trójmiasta.

Koncepcja punktów odbiorczych Morele.net to propozycja dla klientów, którzy dokonują zakupów w internecie, ale z wielu względów preferują osobisty odbiór towaru w lokalu firmy. Takie rozwiązanie pozwala na obniżenie ceny zakupu o koszt wysyłki, poza tym umożliwia obejrzenie i ewentualne przetestowanie towaru jak w zwyczajnym stacjonarnym sklepie.

NetPunkty to również ważny element struktury firmy z punktu widzenia budowy wiarygodności i zaufania klientów, którzy często rezygnują z zakupów w internecie, gdy nie mogą obejrzeć towaru, a sprzedawca ma charakter wyłącznie wirtualny.
Sklep internetowy Morele.net od początku istnienia rozumie te obawy, dlatego rozwija sieć punktów odbiorczych, aby jak największa liczba klientów mogła w prosty sposób skorzystać z oferty firmy.

Pierwszy NetPunkt otwarty w Krakowie zyskał uznanie klientów, co pociągnęło za sobą uruchomienie kolejnych punktów w Warszawie i Wrocławiu. Te trzy punkty są równocześnie sklepami firmowymi Morele.net.

Pozostałe NetPunkty powstały na bazie umów partnerskich (franczyza) z lokalnymi sklepami komputerowymi w Kielcach, Opolu, Rzeszowie, Katowicach i od kilku dni w Trójmieście (adresy NetPunktów: http://www.morele.net/info/netpunkt/ ).
Partnerzy Morele.net to starannie wyselekcjonowane i popularne w swoich miastach sklepy w dogodnych lokalizacjach. Nowo otwarty punkt w Trójmieście znajduje się przy głównej ulicy w Sopocie.

Docelowo firma planuje sieć 17 punktów odbiorczych w największych miastach Polski i wynik ten powinien zostać osiągnięty na początku trzeciego kwartału 2009 r.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu