Epicor przedstawia ITSM 2009

przez | 04/06/2009

Epicor Software Corporation (NASDAQ: EPIC), wiodący dostawca zintegrowanych aplikacji dla średnich przedsiębiorstw prezentuje ITSM 2009, najnowszą wersję rozwiązania do zarządzania usługami i infrastrukturą IT (IT Service Management). ITSM 2009 zapewnia wyższą wydajność i stabilność świadczenia usług IT, a dzięki usprawnieniu funkcji portalowych, umożliwia lepszą komunikację pracownikom na całym świecie.

Aby wspomóc pracowników IT i ich klientów rozproszonych na całym świecie ulepszono w Epicor ITSM portal samoobsługowy, który obsługuje teraz następujące pakiety językowe: chiński (uproszczony i tradycyjny), duński, angielski amerykański, angielski brytyjski, estoński, francuski, niemiecki, grecki, węgierski, rosyjski i hiszpański. Obsługa arabskiego, polskiego, portugalskiego i szwedzkiego ma być dostępna w tym roku. Wersja 2009 zawiera także zaawansowany pakiet do tworzenia oprogramowania (SDK- Software Development Kit) z narzędziami do wdrażania i rozszerzania kompleksowych funkcji portalowych wraz z instrukcjami i przykładami, które umożliwiają dostosowywanie istniejących funkcji i dodawanie nowych. Epicor działa na najnowszej platformie technologicznej Microsoft – wykorzystuje Windows Server 2008 i Microsoft SQL Server 2008, a także 64-bitowe wersje systemów operacyjnych Windows Server 2008 i Windows Vista, co zapewnia większą stabilność operacji.

„Sprawne funkcjonowanie systemów IT jest niezbędne dla utrzymania jakości i ciągłości procesów biznesowych w przedsiębiorstwie.  Biznes potrzebuje szybkich odpowiedzi, natychmiastowego rozwiązywania problemów oraz zapobiegania im  w przyszłości. Epicor ITSM 2009 wyznacza nowy standard, jeśli chodzi o spełnianie potrzeb nowoczesnych przedsiębiorstw – dostarcza narzędzi i wykorzystuje najnowsze technologie, aby zapewnić optymalną wydajność, większą elastyczność i szerszy zasięg działalności na całym świecie w zakresie usług IT” — powiedział James Norwood, wiceprezes ds. produktów w firmie Epicor.