Tarczyn na Facebook’u – szklana butelka jest cool!

W najpopularniejszym portalu społecznościowym na świecie FACEBOOK zadebiutowała marka TARCZYN (Agros Nova), która wśród milionów użytkowników tego serwisu szuka fanów szklanych butelek. Tarczyn jest ekspertem od szklanych butelek.  Od 42 lat nieprzerwanie produkuje swoje soki i nektary wyłącznie w takich opakowaniach.

Za pośrednictwem profilu  na Facebook’u przekonuje, że ze szklanej butelki wszystko smakuje lepiej, że szklane opakowanie jest cool. Poprzez dobór tematów, zdjęcia, komentarze, ciekawostki Tarczyn informuje innych użytkowników o zaletach opakowań szklanych, które mogą być w 100% poddane recyklingowi.

Za wykonanie profilu, jego aktualizację i moderowanie odpowiada agencja KAMIKAZE. Osobą odpowiedzialną za projekt ze strony Agros Nova jest Arkadiusz Słota, brand manager ds. marketingu interaktywnego.

TARCZYN jest popularną marką soków, nektarów owocowych i multiwitamin w butelkach szklanych, należącą do Agros Nova. W portfolio firmy znajduje się jeszcze 7 innych znanych marek: Łowicz, Fortuna, Garden, Pysio, DrWitt, Karotka, Krakus.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu