Ruszyła kampania Fundacji Orimari „Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko”

Z dniem 1. czerwca ruszyła miesięczna kampania dla Fundacji Orimari pod hasłem „Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko”. Celem akcji jest uświadomienie rodzicom, jak ważne są okresowe, profilaktyczne badania dzieci.

Kampania reklamowa dla Fundacji Orimari prowadzona jest wielotorowo. W sześciu największych miastach Polski pojawiło się 400 billboardów i 150 citylightów. Reklamy ukazywać się będą ponadto na łamach prasy ogólnopolskiej („Gazeta Wyborcza”- dodatek Zdrowie i Uroda, „Wysokie Obcasy”, „Polityka”, „Wprost”, „Dziecko”, „Rodzice”, „Naj”, „Samo Zdrowie”, „ELLE”, „In Style”, „Burda”, „Sukces”, „Viva”, „Marketing & More, a także w krzyżówkach „Technopol”). Akcji towarzyszy specjalnie na tę okazję przygotowany spot reklamowy. W czerwcu br. zostanie wyemitowany w stacjach telewizyjnych: TVN, TVN Style, TVN Turbo, TVN7, Puls, BBC, Nick, TVP1, TVP2 . Zobaczyć go będzie można również na kanałach Chello Zone: Zone Reality, Zone Europa, Zone Club, Zone Romantica. Przez cały miesiąc spot reklamowy kampanii „Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko” będzie również wyświetlany w 26. sklepach SMYK na terenie całego kraju, a także w centrach handlowych Złote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie. Reklama radiowa pojawi się na antenie RMF Classic. Działania uzupełni intensywna kampania w Internecie, a także specjalnie na tę okazję przygotowana 12-stronicowa broszura informacyjna dla rodziców, wydana w nakładzie 75 tysięcy egzemplarzy (dystrybucja do 2300 przychodni na terenie całej Polski). Również w przychodniach pojawią się plakaty reklamujące akcję Fundacji Orimari. Kreację kampanii przygotowała agencja Nanof XStudios, a media zaplanował Equinox Polska.

Partnerem kampanii jest Deutsche Bank.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu