Rośnie popularność reklamy na blogach

przez | 03/06/2009

Już do ponad 2,5 mln użytkowników miesięcznie dociera Blogvertising.pl, sieć reklamy na blogach, skupiająca ponad 1000 blogów. Jest to największa w Polsce sieć marketingowa tego typu.

Polska blogosfera się rozwija. Zmienia się podejście do samych blogów, stają się one niezależnymi mediami, a także źródłem profesjonalnej treści. Wokół blogów tworzą się społeczności najbardziej aktywnych i zaangażowanych miłośników danej tematyki. Daje to szansę reklamodawcom, którzy mogą dotrzeć do swoich najcenniejszych klientów – liderów opinii. Blogerzy są ambasadorami marki: najpierw kupują produkty i korzystają z usług firmy, później przekazują informacje innym.

Blogvertising.pl współpracuje ze znanymi i cenionymi na rynku markami, takimi jak: Axe, Dove, Nokia czy Orange oraz z licznymi domami medialnymi w Warszawie. Sieć zrzesza obecnie ponad 1000 blogów, które wchodzą w skład 19 różnych kategorii tematycznych.

– „Popularność reklamy na blogach ciągle wzrasta. Systematycznie rośnie także liczba firm decydujących się na taką formę promocji, która w Polsce jest nadal niekonwencjonalnym, a przez to bardziej atrakcyjnym, sposobem na reklamę” – mówi Maciej Zawadziński, prezes zarządu Brand New Media.

Blogvertising.pl należy do spółki Brand New Media wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej Money.pl. Spółka obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny.