Nowa osoba i nowe stanowisko w Hypermedia

przez | 03/06/2009

Do zespołu agencji komunikacji interaktywnej Hypermedia (ISOBAR Polska), dołączył Michał Stefański, który tym samym objął stanowisko New Business Directora. Wraz z pojawieniem się Michała w firmie, w strukturze agencji wyodrębniono dział new business.

Do obowiązków Michała Stefańskiego należy zarządzanie działem new business, jego aktywny rozwój poprzez pozyskiwanie nowych klientów, uczestniczenie w przetargach, konkursach ofert i prezentacjach oraz realizację planów sprzedażowych agencji.

– Wyodrębnienie działu NB ze struktur agencji jest krokiem niezbędnym dla zapewnienia procesowi sprzedaży profesjonalnej obsługi i dedykowania do niej ludzi o najwyższych kompetencjach. Jest to szczególnie istotne biorąc pod uwagę fakt bardzo wysokich kosztów wewnętrznych przygotowania ofert dla nowych klientów, które często muszą zawierać ekspertyzy, zręby strategii i konkretne rekomendacje. Musimy mieć pewność, że efektywność sprzedaży zapewni zwrot z inwestycji poczynionej na etapie przetargów – mówi Krzysztof Andrzejczak, Co-Managing Director w Hypermedia.

Michał Stefański posiada ośmioletnie doświadczenie w marketingu w agencjach reklamowych. Karierę rozpoczynał w agencji BTL – Orix-Print. Następnie do czerwca 2008 roku związany był z agencją interaktywną Artegence, gdzie pełnił funkcję Business Development Managera. W Artegence był odpowiedzialny za rozwój nowego biznesu i obsługę kluczowych klientów. Do lutego 2009 pełnił stanowisko New Business Directora w agencji DC Graphics, gdzie odpowiadał za stworzenie strategii sprzedaży oraz rozwój kontaktów biznesowych.

Michał Stefański realizował projekty dla takich marek jak: Telekomunikacja Polska S.A., PTK Centertel, Generali, Panasonic, BZ WBK, Empik.com, Getin Bank czy Polbank.