Nowa kampania internetowa Acxiom Polska w serwisie Onet.pl

przez | 03/06/2009

25 maja 2009 została uruchomiona marketingowa kampania Acxiom w serwisach biznesowych Onet.pl. Kampania wykorzystuje nośnik double billboard oraz targetowany emailing by zachęcić użytkowników sieci do skorzystania ze specjalnych ofert przygotowanych przez Acxiom Polska przed wakacjami.

Kampania ma dwie formy kreacyjne.

Jedna z nich przypomina o tym, że czas na urlop i należy pakować walizkę zamiast martwić się o biznes. Druga forma z kolei prezentuje bardzo wakacyjne obrazy, na tle których umieszczone są slogany biznesowe takie jak „skuteczne dotarcie, wysokie wzrosty…” Częścią wspólną obu form kreacyjnych jest przesłanie, że w wakacje biznes może doskonale prosperować, jeśli opiera się na skutecznych, nowoczesnych rozwiązaniach pomagających pozyskiwać nowych i utrzymywać obecnych klientów.

Kampania ma na celu zwrócić uwagę biznesmenów na rozwiązania Acxiom Polska ułatwiające realizację celów sprzedażowych firmy, co niejednokrotnie nie jest łatwe w okresie wakacyjnym. Dodatkowo Acxiom przygotował specjalne promocje cenowe dla użytkowników Internetu, którzy zechcą skorzystać z oferty przed wakacjami.

Kampania potrwa do 20 czerwca. Oprócz kampanii odsłonowej ma również formę emailingu skierowanego do przedstawicieli biznesu w największych miastach w Polsce.