Firma TP Internet zmieniła nazwę na Contact Center

przez | 03/06/2009

TP Internet sp. z o.o. – największa firma outsourcingowa w branży telemarketingowej – zmieniła nazwę na Contact Center sp. z o.o.

Dotychczas Contact Center było marką, pod którą firma TP Internet świadczyła swoje usługi. Zmianie nazwy towarzyszy lifting logo. Wszystkie pozostałe dane firmy: NIP, REGON, numer konta bankowego, numery telefonów oraz adresy pozostają bez zmian.

„Poprzez nazwę Contact Center chcemy podkreślić szeroki zakres naszych usług, które obejmują: telesprzedaż i telemarketing, obsługę klienta, rozwiązania z zakresu badań marketingowych, usługi doradztwa biznesowego oraz wirtualne contact center. Nowa nazwa oddaje istotę naszej działalności – centrum stale poszerzanych możliwości kontaktu” – mówi Zbigniew Biały, Prezes Contact Center sp. z o.o.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.