„Echo Miasta” w wersji XXL – 2 razy większy format „Echo Miasta” w Poznaniu

przez | 03/06/2009

Już jutro (4 czerwca) w Poznaniu ukaże się nietypowe wydanie gazety „Echo Miasta” w formacie A2 o objętości 24 stron. Partnerem tego specjalnego, dwukrotnie większego wydania jest IKEA, która otwiera w Poznaniu swój nowy (także dwa razy większy) sklep. Reklamy pozostałych klientów „Echo Miasta” również ukazały się w powiększonym formacie. Niedawno zwiększyliśmy nakład naszego poznańskiego wydania do 71 000 egzemplarzy, teraz przyszła pora na projekty specjalne, a dwukrotnie powiększony format to jeden z pomysłów, który z pewnością docenią zarówno czytelnicy, jak i reklamodawcy. Gratulujemy pomysłu agencji i klientowi.” – mówi Rafał Madyński, Kierownik Działu Marketingu Media4mat, wydawcy Echo Miasta.