Ruszył Poznań PR

30 maja br. pod hasłem POZNAŃ PR odbyło się pierwsze spotkanie poznańskich piarowców. Organizatorzy chcą kontynuować inicjatywę. Celem projektu jest przede wszystkim integracja wielkopolskiego środowiska PR i marketingu.

Tematem przewodnim spotkania była ewolucja marki. Z prezentacją na temat kształtowania marki spotkań technologicznych wystąpił Zbigniew Krzewiński, investment manager SpeedUp. Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play opowiedział o ewolucji reklam Play.

W zamyśle inicjatorów cyklu, Poznań PR ma umożliwiać wymianę doświadczeń, być źródłem wzajemnej inspiracji oraz miejscem, gdzie można się po prostu poznać. W konwencji spotkań mieszczą się zatem nie tylko panele dyskusyjne, które mają być źródłem wiedzy dla uczestników oraz umożliwiać wymianę poglądów, ale i luźne rozmowy.

Szczegółowe plany rozwoju poznańskiej społeczności poznamy z pewnością wkrótce. Wśród tematów najbliższych spotkań wymieniane są marketing alternatywny oraz marketing dla kobiet. Inicjatorzy przedsięwzięcia liczą, że uda się w nie włączyć szerokie grono osób zajmujących się komunikacją. Liczą na aktywność zarówno doświadczonych piarowców, jak i tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w zawodzie.

Partnerem przedsięwzięcia jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Patronat  medialny nad inicjatywą Poznań PR sprawują miesięcznik PRESS oraz Marketing w praktyce.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu