Rekordowa liczba użytkowników i recenzji w www.pf.pl

przez | 02/06/2009

Wyszukiwarka teleadresowa www.pf.pl zanotowała rekordowe wyniki. Według marcowego badania Megapanel PBI/Gemius odwiedziło ją ponad 3,4 mln Internautów. W serwisie jest już również ponad 60 000 recenzji – opinii użytkowników strony dotyczących firm, produktów oraz usług. Pf.pl to lider w kategorii wyszukiwarek teleadresowych, zajmuje również silną pozycję wśród tzw. „Top 20” polskich witryn internetowych.

Pf.pl to nowoczesny serwis yellow pages, który łączy kupujących i sprzedających on-line. Dzięki temu osoby zdecydowane na zakup, bez względu na miejsce i sytuację znajdą to, czego potrzebują, a firmy obecne w www.pf.pl mają gwarancję, że codziennie (24 godziny na dobę i 365 dni w roku) znajdą klientów zdecydowanych na zakup ich produktów i usług. Baza danych Panorama Firm dostępna w serwisie zawiera ponad 1.500.000 rekordów i jest największą na rynku. Odwiedzający stronę mogą również zlokalizować konkretny adres na mapie – www.mapa.pf.pl i skorzystać z wielu dostępnych funkcjonalności, np.” szukaj w pobliżu”, „zaplanuj trasę” , „mapa na Twojej stronie” czy „Dodaj recenzję”.

W swojej kategorii, tj. „wyszukiwarki teleadresowe” www.pf.pl zajmuje niezmiennie wiodącą pozycję, pozostawiając Przeglądarka może nie wspierać wyświetlania tego obrazu.daleko w tyle bezpośrednich konkurentów, czyli pkt.pl (ponad 2,9 mln użytkowników) i ditel (ponad 230 tyś użytkowników), wyprzedza również zumi.pl (3,2 mln użytkowników). Jest również jedynym serwisem yellow pages, który znalazł się wśród tzw. „Top, 20” czyli najbardziej popularnych stron www w Polsce.

Liczba użytkowników wg. Megapanal PBI/Gemius (kat. wyszukiwarki teleadresowe)

tabela

– Wdrożyliśmy nową wersję naszej wyszukiwarki, która jest bardziej funkcjonalna, nowoczesna i intuicyjna. Cały czas pracujemy nad jej usprawnieniem, po to, by zaspokajać potrzeby naszych klientów i użytkowników. Wynik marcowego badania Megapanel jest dla nas sygnałem, że Internauci śledzą nasze działania i pozytywnie na nie reagują – mówi Piotr Dębski, Business Development Manager w Eniro Polska.

Zapraszamy na www.pf.pl